Mercedes-Benz Klasa E W212 (2009 - teraz) - opinia użytkownika Paprowicz
2018-11-13, Paprowicz
Marka: | Mercedes-Benz |
---|---|
Model: | Klasa E |
Generacja: | W212 (2009 - teraz) |
Rok produkcji: | 2009 |
Przebieg: | 157 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 350 CDI |
Podsumowanie:
Nie kupił bym
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie:
W212 na airmatic to totalna porażka.Amortyzatory zwłaszcza przód są źle zrobione,zaczynaja „pukać „ na małych nierównościach po przebiegu nawet 30tys,km.,a najgorsze jest to gdy zamontujemy nowe amortyzatory to „nieradzą” sobie ze zjeźdzaniem lub podjeźdzaniem np.nalaną nową warstwą asfaltu gdzie róźnica poziomów jest 2 -3 centymetra.Jest potężny „huk,stźał”z amortyzatora.Nie wiem dlaczego tak to jest źle zrobione,może górny talerz tak hałasuje,on ma duży luz,może te górne zabespieczenie „zegara”?.Teź tak ma cls z tych lat po to są te same amortyzatory.Mercedes zmieniał juź 4razy numery fabryczne co oznacza źe innowacje dalej są beznadziejne.Jeździłem w210.w211,w220,w221 z airmatic i tam było super.A w w212 i cls tragedia.Testowałem w212 na sprężynach tradycyjnych i amortyzatory spisują się rewelacja.Moze w 212 silnik V6 cdi jest „za ciężki „Samochód Premium zawieszenie airmatic Made in China.
-
Wnętrze:
-
Komfort jazdy:
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 12l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |
Zalety i Wady
- Zawieszenie Airmatic