Hyundai i30 II (2012 - teraz) - opinia użytkownika zdoonas
2016-11-19, zdoonas
Marka: | Hyundai |
---|---|
Model: | i30 |
Generacja: | II (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2012 |
Przebieg: | 62 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 1.6 |
Podsumowanie:
Zdecydowanie polecam ten samochód tym, których nie przekonuje szara nuda aut grupy VW i nie maja uprzedzeń do aut koreańskich. Niemniej gdybym kupował to auto nowe, to chyba bym go od razu pomalował jeszcze raz warstwą normalnej grubości.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik bardzo elastyczny, nawet w połączeniu z automatem. Spalanie oczywiście podwyższone przez automatyczną skrzynię biegów ale tragedii nie ma. Skrzynia zmienia biegi wyczuwalnie, ale bez nadmiernych szarpnięć. W moim egzemplarzu obyło się do tej pory bez żadnych awarii.
-
Zawieszenie:
Zawieszenie trochę za niskie, jak na nasze dziurawe drogi, ale w miarę komfortowe.
-
Wnętrze:
Wygląd bardzo nowoczesny. Wszystko bardzo funkcjonalnie rozlokowane. Bagażnik mógłby być większy, ale trzeba pamiętać, że to auto klasy compact. Duży plus dla Hyundai'a za plastikowe wykończenie tyłu przednich foteli, które w standardzie stosowane jest w autach wyższych klas. Właściciele dzieci wiedzą do czego może się to przydać :) W pierwszych egzemplarzach "skóra" na kierownicy się złuszczała, ale serwis wymieniał je na nowe w ramach gwarancji.
-
Komfort jazdy:
Auto prowadzi się bardzo precyzyjnie i intuicyjnie. Czułość wspomagania kierownicy można zmieniać w trzech zakresach.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7.8l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.5l/100km |
Zalety i Wady
- Żwawy i bezawaryjny silnik
- Solidna skrzynia biegów
- Nowoczesne i funkcjonalne wnętrze
- Słaba jakość powłoki lakierniczej
- Spalanie w mieście