Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Super auto nie żałuję wydanej kasy :)
Podsumowanie: Bardzo dobre auto. Gdy się o nie zadba posłuży na lata i jeszcze się odwdzięczy brakiem większych awarii.
Podsumowanie: Ciekawa propozycja. Auto ogólnie trochę aspiruje do premium ale gdzieniegdzie koreańczykom brakuje. Słabo wyciszone nadkola i dziwne sprzęgło to przykłady. Taki drobiazg jak opuszczanie szyb, który zostawia krople deszczu po podniesieniu. Z drugiej strony auto jest duże, przestronne, stylowe i ma kilka asów w rękawie. Gdyby nie wyciszenie deptałby pięty a3, teraz jest niestety za golfem, wyprzedzając poczciwe astry, focusy, aurisy....
Podsumowanie: Ogólnie zły nie jest, ale ostatnio bardzo awaryjny (pęknięte obie przednie sprężyny, przeciekajaca chłodnica klimatyzacji, zerwana linka otwierania drzwi od kierowcy, klocki + tarcze po 60 tyś., co chwila padaja żarówki, itd..). Może akurat trafiłem na taki kiepski model, ale ogólnie drugi raz bym nie kupił, nie polecam.
Podsumowanie: Samochód niezawodny-tak jak stare toyoty, solidy bezawaryjny z małym apetytem na paliwo. tani serwis - wymiana żarówki od świateł drogowych 20 złoty razem z wymianą i kawą:-). samochód raczej dla osób praktycznych - ja zmieniam tylko dlatego bo chcę więcej mocy.
Podsumowanie: Samochód dobrze się sprawdza zarówno jako auto miejskie jak i na wyjazdy - stosunkowo pojemny bagażnik, niskie spalanie. Bogate wyposażenie już w wersji o jeden wyższej od podstawowej.
Podsumowanie: Co do spalania to średnio komputer pokazuje mi w cyklu mieszanym 5.9 litra. Inne wartości to pewna estymacja. Ogólnie jest bardzo ok, i długo zastanawiałem się czy dać odpowiedź tak czy nie, ale dałem jednak nie. A dlaczego? Otóż na tym diamencie już przy 30 000 km (więc całe nic jak na diesla), pojawiła się rysa (patrz wskazana wada). Auto najpierw zaczęło słabiej przyspieszać, nie wchodzić na wyższe obroty, a skończyło się na tym że na trasie (200 km) silnik gasł mi 3 razy (przy obrotach rzędu 2000-2500). Jazda na drodze ekspresowej to było 80-90 km/h max. Zbiegło się to akurat z przeglądem serwisowym przy 30 000 km. Okazało się że zapchany był filtr w układzie paliwowym, ponoć ta bolączka jest dość powszechna. Pan w serwisie stwierdził że to wina złego paliwa i że usunięcie problemu nie podlega gwarancji! To jest trochę słabe ze strony Hyundaia. Paliwo w Polsce mamy jakie mamy, i rozumiem że takie coś może się zdarzyć w starszym aucie, przy znacznie wyższym przebiegu, ale w nowym rocznym samochodzie z tym przebiegiem...I jeszcze nie robią tego w ramach gwarancji...Porażka. Poprzednim autem (Fiat Bravo też diesel), zrobiłem ponad 100 000 km, i zero problemów absolutnie, a tankowanie było dokładnie na tych samych stacjach (znanej sieci światowej, a nie u Pana Staszka w polu).
Podsumowanie: dobre auto plecam
Podsumowanie: Autko dość przyjemne, niestety, dość drogie w utrzymaniu - ciągłe wizyty w serwisie, wysokoe spalanie, właściwie porównywalne z Polonezem.
Podsumowanie: auto kupione w 2010 roku i po przejechaniu prawie 113tys km kupiłbym ponownie
Znajdujesz się w dziale Hyundai i30 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Hyundai i30, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Hyundai i30.