Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: moje zalazo jes 1997 zrobilo 230 tys. skończyl się most 180 tyś, silnik, 160 tyś, ale na remonty wydalem 600 zl i 1100. zawieszenie raz padła końcówka swożnia i amortyzatiory tylne 160 tyś. dalej chula na gazie zaoszczędiłem tyle że mogę go utopić i jeszcze na tym zaromie. wniosek good fura dla niewymagających
Podsumowanie: Spalanie zgoda, trzaski tapicerki też zwłaszcza schowek przed fotelem pasażera ale prędkość max ..., hm, ja swoim, fabrycznym, bez przeróbek na autostradzie A-4 do Opola jechałem 170 km/godz.
Podsumowanie: kupilem poloneza zeszlego roku,jezdzilo sie cudnie,lecz pewnego razy wchodze do gararzu i uslyszalem chrup,chrup patrze a tu zostaly kola,silnik,skrrzynia most i inne stalowe pierdoły, moglo by go tak szybko nie rzrec ale takto bryka.
Podsumowanie: Nie jest to taki złe auto jak się uważa. Pokutuje opinia po starszych modelach. Mam rocznik 1999 i go nie oszczędzam, a jednak daje radę. Zalety - Tani w zakupie i eksploatacji, wszystko jeszcze działa za wyjątkiem centralnego zamka, o dziwo nigdzie nie rdzewieje, pali do 10l/100km, złodzieje przestali się interesować, sąsiedzi nie zazdroszczą. Wady - Beznadziejna konstrukcja foteli(ubijają się i po jakimś czasie są niewygodne, zwłaszcza gniotą pręty po obu stronach siedziska), pęka lewa podłużnica w miejscu mocowania wspomagania, tysiące świerszczy głównie w drzwiach, beznadziejne prowadzenie na zakrętach i śliskiej drodze. Podsumowując, świetne narzędzie pracy ale zabawka z niego nijaka. Nie daje przyjemności z jazdy. Polonez Atu plus, pełna wersja( centralny zamek), klima, elektr. szyby, elektr. i podgrzewane lusterka.prod 1999, przebieg przy zakupie w lutym 2005r 58tyś. obecnie 98 tyś. Cena zakupu 4900zł. W tym czasie typowe sprawy eksploatacyjne + spawanie podłużnicy, naprawa fotela kierowcy, wymiana linki ręcznego i cylinderków z tyłu( części 78zł)oraz zamiana katalizatora na zwykły tłumik z wersji GLE(50zł). Polecam to auto jako tanie auto rodzinne dla ludzi bez kompleksów.
Podsumowanie: Mam poloneza atu 1997 rok z gazem i u wazam ze to jest bardzo dobry samochod. Przejechalem nim malo tylko okolo 58 tys i prawie nic w nim nie wymienialem poza akumulatorem i paru pierdolami
Podsumowanie: Poldek Atu Sedan 1.6 to solidna maszyna...Jestem jego uzytkownikem od 1997 i jeszcze ani razu nie mialem z nim zadnego klopotu, wiec wszystkim osobom go krytykujacym mowie - SPADAC!
Podsumowanie: Moj poldek wlasnie polegl. Rocznik 98 przejechal 310 000 km w tym na gazie 285 000 km az trudno uwiezyc. Auto bylo serwisowane w Deawoo. Teraz szukam silnika GSI.Poza tym stan bardzo dobry.
Podsumowanie: Poldek jest O.K., szczególnie Atu+ od 1999r. Ma lepiej zabezpieczoną blachę, a po założeniu instalacji gazowej, jazda wychodzi taniej niż maluchem. Sam jeżdżę poldkami już od 12 lat, dbam o nie i nie narzekam.
Podsumowanie: wedlug mnie lepiej do poloneza pasuje silnik diesla niz rovera 1,4.Ale to ze jezdzisz na oleju opalowym jest szczytem glupoty.Jesli kupiles diesla to lej rope a nie olej opalowy.To negatywnie odbije sie na zywotnosci silnika.Myslisz krotkowzrocznie chyba ze stac cie na remont silnika za jajkis czas.
Podsumowanie: Jeżdziłem szybszymi i nie jestem jego fanem. W celu poprawy osiągów z 18s/100km drobny tuning (PLN'y)u Chojnackiego w Nadarzynie k/Wa-wy oraz inne takie tam. Teraz 12,5s/100km.Co prawda z tego powodu wymieniałem już dwa razy uszczelkę pod głowicą, ale na 5 biegu 5800obr/min to nie żarty.ATU+'98.Samochód do pracy - tania eksploatacja.Poza tym na razie bezawaryjny 97000 km.Teraz na kołach 195/50/15R i na 2 biegu miesza kołami.Na przekór wszystkim tym co mówili że poloneza nie ma sensu ulepszać- zrobiłem to w jakimś stopniu.Spróbuję dodać jeszcze zdjęcie.
Znajdujesz się w dziale FSO Atu opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację FSO Atu, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów FSO Atu.
Będzie nowy Polonez FSO! Kultowy samochód w nowej odsłonie!
Syrena Vosco S106, pierwszy polski samochód elektryczny! Elektryczna Syrenka z FSO w Kutnie
FSO Polonez. FSO na Żeraniu wznowi produkcję Poloneza... elektrycznego
Auto na minuty. W stolicy można wypożyczyć kultowy model (video)
Marka Syrena powraca!