Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Do salonach Fiata pojawiła się, wcześniej zapowiedziana tańsza wersja modelu Nowa Panda. Fabrycznie nową Pandą III można kupić już za 31 990 zł.
Samochody segmentu mini cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejsze auto z reguły oznacza niską cenę zakupu, niewielkie koszty eksploatacji i łatwiejsze parkowanie w zatłoczonych miastach.
Panda to tani i funkcjonalny samochód. Wadą produkowanego w tyskiej fabryce modelu są paliwożerne silniki benzynowe oraz kłopotliwe drobne awarie.
Maluchy segmentu A to auta dla minimalistów, którym niepotrzebny jest duży pojazd, a tani i poręczny „mieszczuch”.
Miejskie auto raczej nie kojarzy się ze sportem, ale w tym przypadku jest inaczej. 100-konna Panda potrafi zaskoczyć dynamiką i właściwościami jezdnymi.
Samochody segmentu mini cieszą się sporym powodzeniem. Czy wynika to jedynie z ich małych rozmiarów, czy też kryją w sobie inne zalety?
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —