7. generacja 911 była sprawdzana zarówno na rozgrzanych drogach południowej Afryki, jak i arktycznym kole podbiegunowym. Inżynierowie Porsche testowali wszystkie komponenty auta, zarówno proste w konstrukcji, a także bardziej skomplikowane, jak np. dwusprzęgłowa skrzynia biegów o siedmiu przełożeniach. Celem zespołu było przejechanie maksymalnie dużej liczby kilometrów w jak najkrótszym czasie.
**CZYTAJ TAKŻE
Oficjalne zdjęcia nowego Porsche 911 CabrioKolejne szczegóły nowego Porsche 911
**
Aby zwiększyć efektywność pracy, inżynierowie podzielili się na dwa, pracujące jednocześnie, zespoły. Jeden z nich sprawdzał auto w ujemnych temperaturach Arktyki, podczas gdy drugi testował nowe 911 na drogach RPA.
Niektórzy mogliby spytać, dlaczego auto testowane jest w tak trudnych warunkach, skoro i tak większość z nich będzie użytkowana na dobrej jakości drogach lub torach wyścigowych? Narrator udziela na nie odpowiedzi. "Porsche jest nieugięte w swoim przekonaniu, że wyznacznikiem jakości aut tej marki jest umiejętność konstrukcji sprawdzającej się w każdych warunkach, w jakich kiedykolwiek mógłby pojawić się kierowca ze swoim samochodem. Dla Porsche stanowi to standard".
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?