Zobacz jak jeździ nowe BMW M3 i jego bliźniak M4 (WIDEO)

redakcja.regiomoto
BMW M4 F82 i BMW M3 F80
BMW M4 F82 i BMW M3 F80
Piąte z kolei M3 po raz pierwszy w historii ma turbodoładowanie a jego dwudrzwiowa odmiana nazywa się M4. Samochód jeździ i brzmi jak na sportowe BMW przystało. Właśnie trafiło do polskich salonów.
BMW M4 F82 i BMW M3 F80
BMW M4 F82 i BMW M3 F80

Pod maską BMW M3 nie pracuje już wolnossąca V-ósemka, ale rzędowa szóstka z dwiema turbosprężarkami. Dzięki nim silnik osiąga 431 KM mocy i imponujące 550 Nm maks. momentu obrotowego. Nowe M3 nie ma więc problemów z rozpędzaniem - od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,1 s. (4,3 s. w wersji z automatem) a jego prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Wersja z opcjonalnym pakietem M Driver rozpędza się do 280 km/h.

Niezależnie, czy wybierzemy limuzynę BMW M3 F80 czy coupe BMW M4 F82 emocje podczas jazdy mamy gwarantowane. Dlaczego? O tym opowie Łukasz Byśkiniewicz z TVN Turbo:

Źródło: TVN Turbo/x-news

Ceny nowego BMW M3 startują od 335 tys. zł. BMW M4 jest o 6 tys. zł droższe.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie