
Toledo jest po Altei drugim modelem nowej generacji aut Seata. W aucie wykorzystano zmodernizowaną płytę

podłogową VW Golfa V z wielowahaczowym zawieszeniem tylnym. Oryginalne nadwozie zaprojektował zespół pod kierunkiem stylisty Waltera de Silva.
Pojazd oferowany jest w naszym kraju z dwoma silnikami benzynowymi 1,6 l/102 KM i 2,0 l/150 KM oraz z wysokoprężnymi jednostkami napędowymi 1,9 l/105 KM i 2,0 l/140 KM. Oba mocniejsze silniki mogą współpracować ze zautomatyzowaną 6-stopniową skrzynią biegów DSG. Standardowo Toledo wyposażony jest w 5-biegową skrzynię przekładniową.
Wybrane dane techniczne:
Typ silnika | benzynowy | benzynowy | diesel | diesel |
Pojemność skokowa (cm3) | 1595 | 1984 | 1896 | 1968 |
Moc (KM) | 102 | 150 | 105 | 140 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 12,9 | 9,7 | 12,4 | 10,0 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 181 | 206 | 183 | 201 |
Zużycie paliwa trasa/miasto (l/100 km) | 6,0/10,4 | 6,5/11,3 | 4,5/6,7 | 4,7/7,6 |
Długość x szerokość x wysokość (cm) | 446 x 177 x 157 | |||
Pojemność bagażnika (l) | 500 | |||
Cena brutto (zł) | 69 990 | 87 990 | 79 990 | 92 990 |
Wybrane wyposażenie standardowe:
przednie i boczne poduszki powietrzne, układ ABS, wspomaganie układu kierowniczego, przednie szyby regulowane elektrycznie, centralny zamek, klimatyzacja, radio z CD.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?