
W porównaniu z poprzednia wersją L200 w aucie z rocznika 2005 zmieniono kształt grila oraz zderzaka przedniego i zintegrowanych z nim reflektorów przeciwmgielnych. Wprowadzono nowy wzór aluminiowych obręczy kół oraz nowe

kolory nadwozia. Inne są też materiały służące do wykończenia wnętrza pojazdu.
W Polsce Mitsubishi L200 występuje tylko w jednej wersji nadwoziowej - DoubleCab. To pikap o podwójnej kabinie, czworgu drzwi i półtorametrowej długości skrzyni ładunkowej. W zawieszeniu przednim wykorzystano wahacze poprzeczne i sprężyny śrubowe. Z tyłu jest sztywna oś na resorach półeliptycznych. Auto ma napęd

na koła tylne z możliwością dołączenia napędu przedniej osi. Samochód oferowany jest silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,5 l i mocy 115 KM.
Pierwsza generacja modelu L200 pojawiła się w roku 1978 i była produkowana do roku 1989. Sprzedała się na świecie w liczbie 640 tys. sztuk. Wytwarzanie drugiej generacji rozpoczęto w roku 1986 i kontynuowano do roku 2000. Ten model znalazł aż 1,1 mln nabywców. Trzecia wersja modelowa jest w sprzedaży od roku 1995 i do końca roku 2003 zakupiło ją 890 tys. klientów.
Wybrane dane techniczne:
Typ silnika | diesel |
Pojemność skokowa (cm3) | 2477 |
Moc (KM) | 115 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 152 |
Długość x szerokość x wysokość (cm) | 501 x 178 x 180 |
Wymiary przestrzeni ładunkowej długość x szerokość (cm) | 150 x 147 |
Cena brutto (zł) | 144 990 |
Wybrane wyposażenie: przednie poduszki powietrzne, układ ABS, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane lusterka boczne, automatyczna klimatyzacja, centralny zamek.
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?