Największą innowacją jest wprowadzanie systemu start&stop do modeli wyposażonych w 2.3-litrowy silnik CDTI o mocy 100 lub 125 KM z manualną skrzynią biegów. W przypadku odmiany z krótkim rozstawem osi, pozwoliło to na osiągnięcie zużycia paliwa na poziomie 6,7 l/100 km. Z kolei emisja CO2 wynosi 176 g/km.
Ponadto, inżynierowie niemieckiego producenta wprowadzili także zmiany do konstrukcji zawieszenia Movano, co pozwoliło na zwiększenie ładowności tego modelu. Teraz, najlepsze pod tym względem wersje dostawczego Opla są w stanie przetransportować ładunek o wadze 3,5, a nie jak wcześniej, 3 ton. Dodatkowo, Movano będzie również opcjonalnie wyposażony w pneumatyczne zawieszenie, umożlwiające regulację wysokości w zakresie +70/-20 mm.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?