Coraz częściej producenci samochodów rezygnują z usług spółek importerskich sprzedających auta. Powołują w ich miejsce zależne od siebie firmy. Jest tak w przypadku Mazdy, która poinformowała o zmianie dystrybutora pojazdów tej marki w Polsce.
Mazda Motor Corporation, poprzez podległe sobie podmioty w Europie, utworzy w naszym kraju własną strukturę organizacyjną do spraw dystrybucji i marketingu. Rozpocznie ona działalność 1 kwietnia 2005 roku. Dotychczasowy dystrybutor - IM Autotrade Holding Sp. z o.o. - zapewni obsługę pojazdów w sieci autoryzowanych stacji serwisowych (ASO Mazda) do 31 marca 2005 r.
Pod względem sprzedaży samochodów osobowych w Polsce Mazda zajmuje 28 miejsce. Od stycznia do końca listopada tego roku klienci kupili 308 pojazdów tej marki. Na tak niską sprzedaż wpływ miały m.in. obowiązujące do 1 maja wysokie cła na auta produkowane w Japonii. W 2002 r. Mazda uruchomiła w Hiszpanii pierwszą w Europie fabrykę samochodów. Świadczy to o wzroście zainteresowania rynkami Starego Kontynentu.
Lot nad trasą pierwszego odcinka metra w Krakowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?