Zmiany w Chryslerze

(mp)
Po przejęciu przez fundusz inwestycyjny Cerberus większość udziałów w Chrysler Group, firma ogłosiła plany dotyczące rozwoju.

 

Jako firma już samodzielna, Chrysler ma kontynuować strategię ustaloną w ramach Planu Odnowy i Transformacji, przewidującego - oprócz powrotu do rentowności w roku 2008 i wypracowania 2,5 proc. zysku na sprzedaży w roku 2009:

- utrzymanie trzech marek Chrysler, Jeep i Dodge,

- kontynuację strategii wzrostu sprzedaży na rynkach zagranicznych,

- kontynuację istniejącej współpracy z partnerami na świecie oraz przedsięwzięć badawczo-rozwojowych.

 

Na poziomie hurtowym, także z powodów prawnych, w krajach (na rynkach) objętych działaniem Market Performance Center (MPC) zajmujących się dystrybucją Chrysler Group (w Polsce rolę MPC spełnia DaimlerChrysler Automotive Polska) - zostaną utworzone firmy (w Polsce będzie to Chrysler Polska), których zadaniem będzie sprzedaż produktów Chryslera. Ze względów praktycznych istniejące MPC będą udzielać wsparcia nowym firmom przez co najmniej trzy lata.

 

Finansowanie sprzedaży detalicznej i hurtowej (dla dealerów) będzie wciąż należeć do DaimlerChrysler Financial Services. Nie zmienią się także nasze podstawowe porozumienia i zasady działania w zakresie obsługi i zaopatrzenia w części zamienne.

od 7 lat
Wideo

Od dzisiaj kierowcy Ubera i Bolta muszą mieć polskie prawo jazdy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty