Zjazd Harleya

Rafał Święcki
Inne miasta bardzo zabiegają o nasz zlot, ale nam się podoba w Karpaczu – mówi Darusz Kramek z klubu właścicieli motocykli Harley-Dawidson H.O.G. Warshaw Chapter Poland.
Inne miasta bardzo zabiegają o nasz zlot, ale nam się podoba w Karpaczu – mówi Darusz Kramek z klubu właścicieli motocykli Harley-Dawidson H.O.G. Warshaw Chapter Poland.
Czwarta edycja zlotu motocykli Harley Davidson odbedzie się w dniach 14 - 17 lipca w Karpaczu.

W Karkonoszach czujemy się bezpiecznie, poza tym tutejsze trasy gwarantują nam niezapomniane wrażenia podczas jazdy - mówią organizatorzy największego w środkowej Europie zlotu motocykli Harley Davidson.

 

W tym roku swój przyjazd do Karpacza zapowiedziało tysiąc motocyklistów.

- Zlot się rozwija, co roku przyjeżdża średnio o 100 motocykli więcej. Obserwujemy też, że nasza impreza przyciąga coraz więcej gości z zagranicy - mówi Darusz Kramek, organizator

Inne miasta bardzo zabiegają o nasz zlot, ale nam się podoba w Karpaczu – mówi Darusz Kramek z klubu właścicieli motocykli Harley-Dawidson H.O.G. Warshaw
Inne miasta bardzo zabiegają o nasz zlot, ale nam się podoba w Karpaczu – mówi Darusz Kramek z klubu właścicieli motocykli Harley-Dawidson H.O.G. Warshaw Chapter Poland.

zlotu.

 

Bazą czwartej edycji imprezy będzie, podobnie jak w roku ubiegłym, Western City. Ogrodzony i strzeżony teren miasteczka gwarantuje bezpieczeństwo pojazdów. Tak samo jak w ubiegłym roku do wejścia na jego teren uprawnieni będą tylko uczestnicy zlotu. Dla mieszkańców i gości Karpacza przygotowano atrakcje poza westernowym miasteczkiem.

 

Motocykliści zaczną zjeżdżać się w przyszłym tygodniu. Oficjalnie zlot rozpocznie się 14 lipca i potrwa cztery dni. Mogą w nim uczestniczyć jedynie posiadacze motocykli legendarnej marki Harley Davidson, która ma już 102 lata.

 

W 1903 r. w maleńkiej szopie w Milwaukee w stanie Wisconsin 21-letni William S. Harley i 20- letni Arthur Davidson wyprodukowali swój pierwszy motocykl - jednocylindrowy Silent Grey Fellow. W 1906 r. przenieśli swój warsztat do nowej siedziby, a rok później zaczęli już produkować jednoślady dla policji. W czasie obu wojen światowych H-D był głównym dostawcą motocykli dla amerykańskiej armii i jej sojuszników. W 1909 r. po raz pierwszy w harleyu zostaje zamontowany charakterystyczny widlasty silnik z dwoma cylindrami rozchylonymi pod kątem 45 stopni. Po wojnie H-D stał się jednym z największych producentów ciężkich motocykli turystycznych. W Polsce posiadaczami takich maszyn są m.in. Michał Wiśniewski, Bogusław Linda i Jerzy Dziewulski.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie