Taki wynik zapewnił firmie Yamaha blisko 12,5-procentowy udział w rynku w zeszłym miesiącu i prawie 13-procentowy od początku tego roku oraz dodatkowo największy wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem z zeszłego roku. Sam rynek od stycznia do maja br. wzrósł o 3,7% w porównaniu z tym samym okresem w 2013 roku. Podobnie jak w zeszłym miesiącu, najczęściej wybieranym w maju jednośladem Yamahy był premierowy MT-07 o pojemności 689 cm3 (motocykl o doskonałych parametrach, produkowany w Japonii, o zaskakująco niskiej cenie, wspierany atrakcyjnym finansowaniem).
Strategia Yamahy dotycząca wprowadzenia na rynek nowości po zakończeniu kryzysu okazuje się bardzo skuteczna. Kolejne nowości Yamaha zaprezentuje w drugiej połowie tego roku.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?