Kierowcy w pro_cee’dach będą rywalizowali o punkty w dwóch wyścigach po 12 okrążeń, zawodnicy startujący w Picanto dwukrotnie ścigać się będą na dystansie 10 okrążeń. Poprawiona nawierzchnia toru ma gwarantować pewne i szybsze niż rok temu pokonywanie 5 lewych i 9 prawych zakrętów. Najdłuższa prosta mierzy 560 metrów, na jej końcu kierowcy w cee’dach uzyskują niemal 200 km/h, a prowadzący Picanto ok. 160 km/h.
W stawce cee’d Lotos Cup prowadzi Kamil Raczkowski. W obu wyścigach pierwszej rundy wygrywał minimalnie, rywale przez cały dystans szukali swej szansy. Na Węgrzech się nie udało, Andrzej Gasenko i Łukasz Błaszkowski będą chcieli wyrównać sportowe rachunki w drugiej rundzie.
Nie można też zapominać o innych kierowcach: Macieju Ostoi-Chyżyńskim, Marcinie Przybyszewskim czy Zbigniewie Łaciszu. W minionych sezonach pokazywali, że stać ich na bardzo szybką i skuteczną jazdę.
W piątek odbędą się pierwsze serie wyścigów kwalifikacyjnych, w sobotę drugie. O miejscach zajętych na polach startowych w niedzielnych wyścigach zadecydują czasy uzyskane w piątkowych i sobotnich kwalifikacjach.
Po zwycięstwach w obu wyścigach pierwszej rundy Picanto Lotos Cup, na czele klasyfikacji jest Michał Kijanka. Do walki o zwycięstwo w Poznaniu szykuje się jednak co najmniej kilkoro kierowców: Magdalena Wilk, Ola Furgał, Piotr Materzyński, Maciej Kopański, Marcin Ułasewicz, Maciej Struk i Jakub Chmiel.
Wyścigi Picanto Lotos Cup rozpoczną się o 11.00 w niedzielę, kierowcy serialu cee’d Lotos Cup ruszą do walki o 14.30.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?