Pajero CDI pokonało m.in. Jeepa Commandera CRD, Mitsubishi Pajero Exceed V6, VW Touarega V6 FSI, SsangYonga Kyrona XDI, Mercedesa-Benza GL500, VW Touarega TD i Toyotę Prado GXL D-4D (uczestnicy ścisłego finału).
Wszystkie pojazdy biorące udział w konkursie zostały przetestowane na dystansie 3500 km na terenach położonych w Nowej Południowej Walii, a ich sprawdziany odbywały się na drogach utwardzonych i nieutwardzonych, śliskich podjazdach, wielkich piaszczystych wydmach i kompletnych bezdrożach.
Do konkursu o tytuł najlepszego wozu terenowego z napędem na cztery koła przystąpić mogły tylko modele najnowsze bądź poddane gruntownej modernizacji i wprowadzone na rynek w roku 2006. W każdym przypadku ocenie poddano pięć czynników - wartość, nowe możliwości techniczne, wytrzymałość konstrukcji, sprawność i zdolność poruszania się po australijskim buszu. Ceny pojazdów, które znalazły się w ostatecznym finale wahały się od 40 do 150 tys. dolarów australijskich.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?