Wyróżnić się z tłumu. Romet Ogar w pięciu smakach

(łs)
Wielu motocyklistów marzy o zbudowanym na zamówienie jednośladzie. Przyjemność obcowania z nimi nie jest zarezerwowana dla najbogatszych. Wrocławskie studio Unikat Motorworks udowodniło, że świetną bazą do prac są nawet popularne 125-tki.Fot. 1of1.pl
Wielu motocyklistów marzy o zbudowanym na zamówienie jednośladzie. Przyjemność obcowania z nimi nie jest zarezerwowana dla najbogatszych. Wrocławskie studio Unikat Motorworks udowodniło, że świetną bazą do prac są nawet popularne 125-tki.Fot. 1of1.pl
Wielu motocyklistów marzy o zbudowanym na zamówienie jednośladzie. Przyjemność obcowania z nimi nie jest zarezerwowana dla najbogatszych. Wrocławskie studio Unikat Motorworks udowodniło, że świetną bazą do prac są nawet popularne 125-tki.
Wielu motocyklistów marzy o zbudowanym na zamówienie jednośladzie. Przyjemność obcowania z nimi nie jest zarezerwowana dla najbogatszych. Wrocławskie
Wielu motocyklistów marzy o zbudowanym na zamówienie jednośladzie. Przyjemność obcowania z nimi nie jest zarezerwowana dla najbogatszych. Wrocławskie studio Unikat Motorworks udowodniło, że świetną bazą do prac są nawet popularne 125-tki.

Fot. 1of1.pl

Pierwszym z przerobionych przez Unikat ogarów jest Ogar Halny. To projekt w wersji ekonomicznej. Powstał, gdyż studio chciało udowodnić, że każdy może posiadać atrakcyjny jednoślad. Podczas prac starano się w pełni wykorzystać oryginalne części, ograniczając się do obcinania, przesuwania i malowania elementów. Zmiany zmniejszyły masę Ogara o klika kilogramów - przy ograniczonej mocy silnika jest to zmiana odczuwalna. Ogar Halny został wyceniony na 6900 zł.

Ogar X jest drugą warsztatową wariacją na temat Ogara. W jednośladzie pojawiło się więcej nowych części - chociażby tapicerowana skórą kanapa. Ogar X został utrzymany w stylu scrambler. Opony z kostkowym bieżnikiem sprawdzają się na szutrowych nawierzchniach. Wydech z odciętym zakończeniem brzmi znacznie ciekawiej od seryjnego odpowiednika.

Wielu motocyklistów marzy o zbudowanym na zamówienie jednośladzie. Przyjemność obcowania z nimi nie jest zarezerwowana dla najbogatszych. Wrocławskie
Wielu motocyklistów marzy o zbudowanym na zamówienie jednośladzie. Przyjemność obcowania z nimi nie jest zarezerwowana dla najbogatszych. Wrocławskie studio Unikat Motorworks udowodniło, że świetną bazą do prac są nawet popularne 125-tki.

Fot. 1of1.pl

Podczas prac nad Ogarem Jerzy studio Unikat Motorworks postanowiło nieco poszaleć. Matowe, czerwono-czarne malowanie wykonała firma MSCustoms. Usunięcie błotników, skrócenie kanapy oraz modyfikacja układu wydechowego dodały maszynie charakteru.

Projektem na specjalne zamówienie był również Ogar Bobber. Studio Unikat Motorworks przyznaje, że nie specjalizuje się w przygotowaniu maszyn w stylu Bobber, jednak praca nad Ogarem była przyjemna, a jej efekt - zadowalający. Czarno-czerwona kolorystyka, siodło od Bitwella, osłonięty siatką reflektor i nisko osadzone lusterka zgrały się w idealną całość.

Najnowszą propozycją jest Ogar Czarny. Na zlecenie klienta Unikat Motorworks zbudowało cafe racera z prawdziwego zdarzenia. Kremowa skóra wyprofilowanego siodła komponuje się z matową czernią metalowych elementów. Seryjne nie pozostały też lampy i układ wydechowy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty