Pierwszym z przerobionych przez Unikat ogarów jest Ogar Halny. To projekt w wersji ekonomicznej. Powstał, gdyż studio chciało udowodnić, że każdy może posiadać atrakcyjny jednoślad. Podczas prac starano się w pełni wykorzystać oryginalne części, ograniczając się do obcinania, przesuwania i malowania elementów. Zmiany zmniejszyły masę Ogara o klika kilogramów - przy ograniczonej mocy silnika jest to zmiana odczuwalna. Ogar Halny został wyceniony na 6900 zł.
Ogar X jest drugą warsztatową wariacją na temat Ogara. W jednośladzie pojawiło się więcej nowych części - chociażby tapicerowana skórą kanapa. Ogar X został utrzymany w stylu scrambler. Opony z kostkowym bieżnikiem sprawdzają się na szutrowych nawierzchniach. Wydech z odciętym zakończeniem brzmi znacznie ciekawiej od seryjnego odpowiednika.
Podczas prac nad Ogarem Jerzy studio Unikat Motorworks postanowiło nieco poszaleć. Matowe, czerwono-czarne malowanie wykonała firma MSCustoms. Usunięcie błotników, skrócenie kanapy oraz modyfikacja układu wydechowego dodały maszynie charakteru.
Projektem na specjalne zamówienie był również Ogar Bobber. Studio Unikat Motorworks przyznaje, że nie specjalizuje się w przygotowaniu maszyn w stylu Bobber, jednak praca nad Ogarem była przyjemna, a jej efekt - zadowalający. Czarno-czerwona kolorystyka, siodło od Bitwella, osłonięty siatką reflektor i nisko osadzone lusterka zgrały się w idealną całość.
Najnowszą propozycją jest Ogar Czarny. Na zlecenie klienta Unikat Motorworks zbudowało cafe racera z prawdziwego zdarzenia. Kremowa skóra wyprofilowanego siodła komponuje się z matową czernią metalowych elementów. Seryjne nie pozostały też lampy i układ wydechowy.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?