Wyniki sprzedaży BMW lepsze od Audi i Mercedesa

(pp)
Fot. BMW
Fot. BMW
Po 11 miesiącach 2012 roku BMW objęło prowadzenie w rankingu sprzedaży wśród niemieckich marek premium, wyprzedzając Audi oraz Mercedesa.
Fot. BMW
Fot. BMW

W dużej mierze przyczyniły się do tego wysokie wyniki odnotowane przez bawarskiego producenta w listopadzie. BMW sprzedało bowiem 145 tys. aut, podczas gdy Audi i Mercedes około 120 tysięcy. Najchętniej kupowanym modelem bawarskiej marki były X1 oraz seria 3.

Z perspektywy 11 miesięcy, BMW odnotowało blisko 11-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do roku 2011. Na całym świecie nabywców znalazło 1,38 mln aut tej marki. 40 tysięcy mniej samochodów sprzedało Audi, zaś w okresie styczeń-listopad 2012 salony Mercedesa opuściło 1,19 mln egzemplarzy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty