W dużej mierze przyczyniły się do tego wysokie wyniki odnotowane przez bawarskiego producenta w listopadzie. BMW sprzedało bowiem 145 tys. aut, podczas gdy Audi i Mercedes około 120 tysięcy. Najchętniej kupowanym modelem bawarskiej marki były X1 oraz seria 3.
Z perspektywy 11 miesięcy, BMW odnotowało blisko 11-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do roku 2011. Na całym świecie nabywców znalazło 1,38 mln aut tej marki. 40 tysięcy mniej samochodów sprzedało Audi, zaś w okresie styczeń-listopad 2012 salony Mercedesa opuściło 1,19 mln egzemplarzy.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?