W Wirtualnym Salonie Opla marka prezentuje aktualną ofertę, a klienci mogą wybrać interesujący ich model korzystając z wyszukiwarki samochodów dostępnych od ręki. Ponadto klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych programów promocyjnych na wybrane modele oraz atrakcyjnych form finansowania.
Udostępnione narzędzia pozwalają na zdalny kontakt z konsultantami wybranego autoryzowanego salonu marki Opel oraz zapoznać się z samochodem bez potrzeby wychodzenia z domu. Konsultanci odpowiedzą na pytania oraz pomogą w zakupie samochodu. Mogą oni również w zdalny sposób zaprezentować samochód m.in. za pomocą aplikacji takich jak Messenger, Skype czy WhatsApp. Ponadto w celu ułatwienia kontaktu, już wkrótce na stronie firmowej marki Opel będzie można skorzystać z wyszukiwarki konsultantów.
Jednocześnie, aby zapewnić mobilność wszystkim osobom, dla których jest to konieczne oraz umożliwić im bezpieczne przemieszczanie się, do ich dyspozycji pozostają otwarte autoryzowane serwisy marki Opel, oferując klientom usługi posprzedażne. Szczególnie ważne jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania pojazdów dostarczających leki i żywność, a także umożliwiających mobilność personelu medycznego.
W autoryzowanych serwisach wprowadzono niezbędne środki ostrożności oraz dodatkowe procedury higieniczne. Klienci punktów serwisowych mogą umówić wizytę online oraz, w większości punktów, zamówić usługi serwisowe door–to-door.
Zobacz także: Taki jest Opel Corsa szóstej generacji.__
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?