Wiele marek

(c)
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

Według sondażu przeprowadzonego przez instytut badawczy SMG/KRC we współpracy z instytutem analiz rynku samochodowego Samar, 52 proc. dilerów samochodowych rozważa sprzedaż nowych marek aut w swoich salonach.

 

Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

Najchętniej do swojej oferty dilerzy wprowadziliby Chevrolety - zastanawia się nad tym 11 proc. ankietowanych. Ok. 7 proc. chciałoby sprzedawać samochody marki Nissan, a po 6 proc. auta Toyoty, Mazdy, Saaba, Volskswagena, Suzuki i Dacii.

 

Najczęściej rozszerzenie sprzedaży na inne marki deklarują dilerzy Opla (ponad 80 proc.), co jest związane z przejęciem przez General Motors Poland (producent Opla) dystrybucji marki Saab i wprowadzeniem do sprzedaży Chevroletów (również GM). O rozszerzeniu sprzedaży o nowe marki myśli również ponad 60 proc. sprzedawców Fiata, Seata, BMW i Suzuki.

 

Sondaż przeprowadziły w październiku SMG/KRC oraz Samar. Zebrano opinie 628 właścicieli i dyrektorów salonów samochodowych.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie