Więcej na reklamę

Redakcja

Producenci samochodów przeznaczyli w pierwszym półroczu tego roku na reklamę nieco więcej niż w analogicznym okresie 2003 roku.


Według danych Expert Monitora łączne wydatki branży samochodowej na prasę, radio i telewizję wyniosły 324,3 mln zł, podczas gdy rok temu 315 mln zł.

Liderem rankingu jest Renault Polska, który przeznaczył na reklamę w pierwszym półroczu br. 38,8 mln zł - rok temu zajmował drugie miejsce, z wydatkami 31,6 mln zł. Z pierwszego na drugie miejsce spadł Fiat Auto Poland, który w tym roku wydał 30,9 mln zł (w ub.r.: 41,8 mln). Trzecią pozycję utrzymał Citroën Polska z wydatkami 29,6 mln zł (33,3 mln).

Kolejne miejsca w dziesiątce największych reklamodawców samochodowych zajmują: General Motors Polska (29,3 mln), Škoda Auto Polska (28,4 mln), Toyota Motor Poland (28,1 mln), Peugeot Polska (27 mln), Ford (21,6 mln), Volkswagen Group (21,4 mln), DaimlerChrysler Automotive Polska (9,4 mln zł).

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie