W chwili obecnej u naszych zachodnich sąsiadów można skonfigurować Golfa jedynie w wersji „Life”. Auto z 1,5-litrowy silnikiem benzynowym o mocy 130 KM i maksymalnym momentem obrotowym 200 Nm, zestawionym z 6-biegową skrzynią manualną, ma kosztować od 27 510 euro. W mocniejszej kosztującej 28 530 euro wersji, benzynowy silnik TSI ma moc 150 KM.

Fot. Volkswagen
W przypadku silników wysokoprężnych podstawą jest obecnie dwulitrowy silnik TDI o mocy 115 KM, z maksymalnym momentem obrotowym 300 Nm i 6-biegową skrzynią manualną, wyceniony został na 29 155 euro.
Mocniejsza wersja kosztująca od 33 840 euro o mocy 150 KM została standardowo zestawiona z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią DSG.
W nadchodzących miesiącach prawdopodobnie pojawi się więcej wersji silnikowych, co powinno wpłynąć na obniżkę cen. Najtańszą będzie ta wyposażona w litrową, trzycylindrową jednostkę napędową, której cena w Niemczech nie powinna przekroczyć 20 000 euro.
To tutaj będzie powstawać hit Volkswagena.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?