Aktualizacja oprogramowania, opracowana przez nową markę elektryczno-wyczynową Polestar w ramach Grupy Volvo Car, zwiększa ilość i częstotliwość dostarczanej do kół osi tylnej siły napędowej, poprawiając skrętność dzięki wyraźniejszemu „dokręcaniu” auta przez oś tylną, a także kontrolę i panowanie nad autem podczas jazdy po zakrętach – oraz trakcję podczas ostrego ruszania z miejsca, co razem przekłada się na większą integrację kierowcy z autem.
Zobacz także: Fiat 500C w naszym teście
__Optymalizacja napędu AWD włącza się po wybraniu przez kierowcę trybu jazdy Dynamic – lub automatycznie, po dezaktywacji elektronicznej kontroli stabilności (ESP).
Nowa funkcja rozszerzenia rozdziału napędu dla kół osi tylnej to kolejna dziedzina optymalizacji w najnowszym oprogramowaniu Polestar. Pięć dotychczas pokrywanych dziedzin obejmowało ostrzejszą reakcję pedału gazu, szybsze schodzenie z gazu, szybszą zmianę przełożeń, optymalizację punktów zmiany biegów oraz podtrzymywanie załączonego przełożenia w skręcie – oprócz oczywiście poprawy parametrów silnika.
Optymalizacja napędu AWD przygotowana przez Polestar będzie dostępna dla modeli z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi Volvo serii 90, 60 oraz XC40 już od sierpnia 2018.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?