Nowa generacja oprogramowania Polestar to optymalizacja kompletna, zmienia nie tylko charakterystykę jednostki napędowej, ale także cały układ napędowy. Optymalizacja zmienia takie parametry jak, reakcja pedału przyspieszenia, czas zmiany biegu, dobór odpowiedniego przełożenia i wyznacza nowy standard dla dynamicznej jazdy.
Pakiet obecnie oferowany jest tylko do topowego silnika Diesla. Moc wzrasta z 235 KM do 240 KM, natomiast moment obrotowy z 480 NM do 500 Nm. Do 100 km/h przyspieszymy nie w 7 s, ale w 6,9 s. W październiku zmiany będą dostępne również dla benzynowego silnika T6,
Filozofia, jaka przyświeca nowej generacji optymalizacji korzysta z doświadczeń inżynierów i kierowców zespołu Polestar Cyan Racing. - Jestem naprawdę podekscytowany mogąc korzystać z tej samej technologii podczas wyścigów i zaimplementowanych rozwiązań w czasie jazdy po normalnych drogach. Wykorzystując tą samą filozofię, która towarzyszy nam podczas rozwoju samochodu wyścigowego, tworzymy pakiet optymalizacyjny, który daje ogromną przyjemność z dynamicznej jazdy – powiedział Thed Björk kierowca zespołu Cyan Racing startujący w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych WTCC
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?