Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Volvo liderem segmentu premium

(red) źródło: IBRM Samar
Fot. Volvo
Fot. Volvo
Według danych rejestracyjnych, firma Volvo utrzymała pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych marek segmentu premium w Polsce. Na dodatek Szwedzi z optymizmem patrzą na drugie półrocze, licząc na udany debiut modeli S60 i V60.
Fot. Volvo
Fot. Volvo

Według wstępnych danych rejestracyjnych dotyczących nowych samochodów osobowych oraz osobowych z homologacją ciężarową, Volvo utrzymało od początku roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych marek tego segmentu. Od stycznia do sierpnia liczba rejestracji nowych modeli Volvo przekroczyła już poziom 3 000 egzemplarzy, co jest wynikiem o ponad 13% lepszym niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Na kolejnych miejscach listy plasują się najgroźniejsi konkurenci z Niemiec, czyli Mercedes-Benz, BMW oraz Audi.

W samym tylko sierpniu najlepszy wynik spośród czterech wymienionych wyżej marek premium uzyskało BMW, natomiast Volvo zajmuje drugą pozycję.

Dodajmy, że na postawie danych sprzedażowych, model Volvo XC60 należy do pierwszej piątki najpopularniejszych samochodów terenowo-rekreacyjnych. Od stycznia do lipca jego sprzedaż przekroczyła już poziom 1 100 sztuk, co w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej oznacza wzrost o ponad 64%. Żaden model z listy Top-5 nie ma tak dużej dynamiki wzrostu sprzedaży w omawianym segmencie jak właśnie Volvo XC60.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty