Volvo liderem segmentu premium w Polsce

(ip)
Fot. Volvo
Fot. Volvo
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium. Liczba 3849 sprzedanych aut i wzrost na poziomie około 13,6 proc. w segmencie sprawia, że koncern wyróżnia się na tle konkurencji.
Fot. Volvo
Fot. Volvo

Kiedy łączna sprzedaż samochodów w Europie spadła o 6 proc. w stosunku do ubiegłego roku, segment premium odnotował wzrost na poziomie nieco ponad 3 proc. Zeszłoroczne premiery modeli S60/V60 i XC60 w dużym stopniu przyczyniły się do 2 proc. udziału Volvo w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce.

**CZYTAJ TAKŻE

Volvo V60 D3Volvo prezentuje Concept You

**

- Ostatnie wyniki pokazują, że nasza pozycja lidera nie jest przypadkowa. Ciężko na ten sukces pracowaliśmy. Najnowsze modele Volvo podobają się polskim klientom, doceniają je nie tylko za innowacyjne systemy bezpieczeństwa, ale również za ciekawy design i dobre właściwości jezdne. Kolejny kwartał na pierwszym miejscu, to dla nas informacja, że idziemy w dobrym kierunku - podsumowuje Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty