Kiedy łączna sprzedaż samochodów w Europie spadła o 6 proc. w stosunku do ubiegłego roku, segment premium odnotował wzrost na poziomie nieco ponad 3 proc. Zeszłoroczne premiery modeli S60/V60 i XC60 w dużym stopniu przyczyniły się do 2 proc. udziału Volvo w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce.
**CZYTAJ TAKŻE
Volvo V60 D3Volvo prezentuje Concept You**
- Ostatnie wyniki pokazują, że nasza pozycja lidera nie jest przypadkowa. Ciężko na ten sukces pracowaliśmy. Najnowsze modele Volvo podobają się polskim klientom, doceniają je nie tylko za innowacyjne systemy bezpieczeństwa, ale również za ciekawy design i dobre właściwości jezdne. Kolejny kwartał na pierwszym miejscu, to dla nas informacja, że idziemy w dobrym kierunku - podsumowuje Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?