Pojazd ma 4179 mm długości, 1831 mm szerokości i 1501 mm wysokości, a dzięki lekkiej konstrukcji waży zaledwie 1420 kg. Z przodu wyróżnia się zadziornym pasem przednim i maską z otworami wentylacyjnymi. Uwagę zwracają także duże felgi aluminiowe i zaakcentowane nadkola. Nowym elementem jest trójwymiarowa osłona chłodnicy z dużymi otworami o kształcie plastra miodu. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować i schować do bagażnika.
We wnętrzu zamiast zegarów pojawił się ekran AMOLED o przekątnej 12,3 cala. Warto zaznaczyć, że ekranem jest także lusterko wsteczne, które pokazuje widok z kamer umieszczonych z tyłu. W koncepcyjnym T-ROCu lakierem w kolorze nadwozia pokryte są listwy dekoracyjne w drzwiach, panel konsoli środkowej oraz fragmenty ramion obszytej skórą kierownicy. Inne części wnętrza, z wyjątkiem siedzeń, są utrzymane w odcieniu antracytowym o nazwie Adamantium Dark. Siedzenia pokryte są cieniowaną skórą w kolorze od niebieskiego po antracytowy.
Za napęd konceptu odpowiada 2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny, który produkuje 184 KM i 380 Nm momentu obrotowego. Napęd trafia na cztery koła (4MOTION) za pomocą 7-stopniowej przekładni DSG. T-ROC dysponuje trzema trybami napędu: Street, Offroad i Snow. W zależności od trybu, zmieniają się parametry zawieszenia, zespołu silnik-skrzynia biegów oraz systemów ułatwiających ruszanie pod górę i zjazd ze wzniesienia.
Przyspieszenie pojazdu od 0 do 100 km/h wynosi 6,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 210 km/h. Zgodnie z zapewnieniami, średnie zużycie paliwa ustalone zostało na poziomie 4,9 litra na 100 km.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?