Volkswagen T-Roc R. Można już zamawiać

Mariusz Michalak
Volkswagen T-Roc R Od lat litera „R” zdobi najbardziej sportowe wersje modeli Volkswagena. Topowa wersja – R – T-Roca uzupełnia ofertę bardzo popularnego SUV-a . Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI generuje maksymalną moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm.Fot. Volkswagen
Volkswagen T-Roc R Od lat litera „R” zdobi najbardziej sportowe wersje modeli Volkswagena. Topowa wersja – R – T-Roca uzupełnia ofertę bardzo popularnego SUV-a . Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI generuje maksymalną moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm.Fot. Volkswagen
Od lat litera „R” zdobi najbardziej sportowe wersje modeli Volkswagena. Topowa wersja – R – T-Roca uzupełnia ofertę bardzo popularnego SUV-a . Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI generuje maksymalną moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm.

T-Roc R seryjnie jest wyposażony w 7-biegową przekładnię z dwoma sprzęgłami i w napęd na cztery koła 4MOTION. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 4,8 sekundy, maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Sportowo zestrojone układy – zawieszenia i kierowniczy oraz układ hamulcowy z 17-calowymi tarczami hamulcowymi z przodu zapewniają T-Rocowi R bardzo precyzyjne prowadzenie i dużą zwinność. T-Roc R kosztuje od 171 790 zł i już w podstawowej wersji ma bardzo bogate wyposażenie.

Sportowy styl T-Roca R podkreślają liczne detale na zewnątrz i w kabinie. Osłonę chłodnicy zdobi srebrna, wykonana z anodowanego aluminium listwa, która biegnie przez całą szerokość auta. Typowy dla wersji „R” jest przedni zderzak lakierowany w kolorze nadwozia. W jego zewnętrznych częściach zintegrowano pionowe światła do jazdy dziennej. W górnej części zderzaka z tyłu umieszczono atrapy wylotów powietrza, a u dołu – dyfuzor w kontrastowym kolorze.

Układ wydechowy z podwójnymi końcówkami po obydwu stronach auta  jest charakterystyczny dla modelu „R”. Za dopłatą T-Roca R można wyposażyć w układ wydechowy „R Performance”, z końcowymi tłumikami z tytanu. T-Roc R seryjnie jest wyposażony w 18-calowe obręcze kół „Spielberg” wykonane z lekkich stopów. Opcjonalnie dostępne są także 19 calowe, matowe obręcze kół „Pretoria Dark Graphite” w kolorze ciemnego grafitu.

Volkswagen T-Roc R. Wybrane elementy wyposażenia seryjnego:

- silnik 2.0 TSI – moc: 221 kW (300 KM), moment obrotowy: 400 Nm

- napęd na cztery koła 4MOTION

- 7-biegowa przekładnia DSG

- progresywny układ kierowniczy

- sportowo zestrojone zawieszenie

- profil jazdy „Race”

- kontrola startu „Launch control”

- 18-calowe obręcze kół „Spielberg” z lekkich stopów

- 17-calowe tarcze hamulcowe z przodu

Volkswagen T-Roc R. Wybrane elementy wyposażenia dodatkowego:

- układ wydechowy „R Performance”

- 19-calowe obręcze kół „Pretoria Dark Graphite” z lekkich stopów,
w kolorze ciemnego grafitu

- matowe elementy wykończenia wnętrza w kolorze Lapiz Blue

- zawieszenie o regulowanej sile tłumienia DCC

- system audio firmy „beats”

Zobacz także: Porsche Macan w naszym teście

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty