Wyposażenie seryjne Tiguana City obejmuje m.in. 17-calowe obręcze kół z lekkich stopów, system radiowy Composition Media, czarne relingi dachowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu (System Park Pilot) oraz reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów.
Tiguan Tour standardowo jest wyposażony w reflektory LED Basic, tylne świata wykonane w technologii LED, nawigację satelitarną Discover Media, autoalarm oraz System Easy Open/Easy Close.
Wersja City jest dostępna z silnikiem 1.4 TSI o mocy 125 KM (89 900 zł) i 150 KM (99 900 zł), natomiast wersja Tour – z jednostką 2.0 TDI 150 KM (119 980 zl). W ofercie pozostają oczywiście wersje Trendline, Comfortline oraz Higline dostępne z silnikami o mocach od 125 do 240 KM.
Od momentu wprowadzenia na rynek nowego Tiguana, model ten cieszy się bardzo dużą popularnością. Od początku roku zarejestrowano w Polsce 2010 egzemplarzy, czyli o 148 procent więcej niż w ciągu pierwszych czterech miesięcy ubiegłego roku. W kwietniu Tiguan był najczęściej rejestrowanym nowym samochodem w swojej klasie w Polsce.
Zobacz także: Używany Ford Mondeo. Wady i zalety
Polecamy: Redakcyjny test Audi RS6
Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?