Volkswagen Amarok. Tak się zmieni

(mm/ip)
Volkswagen Amarok Auto dysponuje silnikiem 3.0 V6 generującym moment obrotowy o wartości 550 Nm i moc 165 kW/224 KM. Auto potrafi rozwinąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h, a od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 s.Fot. Volkswagen
Volkswagen Amarok Auto dysponuje silnikiem 3.0 V6 generującym moment obrotowy o wartości 550 Nm i moc 165 kW/224 KM. Auto potrafi rozwinąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h, a od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 s.Fot. Volkswagen
Udostępnij:
Opublikowano pierwsze zdjęcia z jazdy Amarokiem Aventura marki Volkswagen Samochody Użytkowe – w przyszłości ten pick-up klasy premium będzie wyposażony w sześciocylindrowy widlasty silnik.
Volkswagen Amarok Auto dysponuje silnikiem 3.0 V6 generującym moment obrotowy o wartości 550 Nm i moc 165 kW/224 KM. Auto potrafi rozwinąć maksymalną
Volkswagen Amarok

Auto dysponuje silnikiem 3.0 V6 generującym moment obrotowy o wartości 550 Nm i moc 165 kW/224 KM. Auto potrafi rozwinąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h, a od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 s.

Fot. Volkswagen

Auto dysponuje silnikiem 3.0 V6 generującym moment obrotowy o wartości 550 Nm i moc 165 kW/224 KM. Auto potrafi rozwinąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h, a od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 s.

W Amaroku siedzi się wysoko, widoczność z wnętrza jest bardzo dobra.  Mimo że auto ma imponujące rozmiary, łatwo się do niego wsiada – sprzyjają temu szeroko otwierające się drzwi oraz (zależnie od wersji wyposażenia) uchwyty na słupkach A i B.

Na uwagę we wnętrzu Amaroka zasługują nowe, regulowane elektrycznie fotele ergoComfort dla kierowcy i pasażera. Mogą oni korzystać z dużej przestrzeni wokół nóg i głowy, regulując zarówno wysokość przednich foteli jak i przesuwając je w dużym zakresie w kierunku przód-tył. Fotele wyprofilowano tak, jak w autach sportowych, dzięki czemu bardzo dobrze podpierają ciało, zapewniając najwyższy komfort. Dostępne za dopłatą, regulowane elektrycznie w 14 pozycjach fotele, zarówno kierowca jak i pasażer mogą indywidualnie dopasowywać do swojej sylwetki. Elektrycznie regulować wysokość oraz położenie wzdłużne fotela, podparcie kręgosłupa krzyżowego, pochylenie oparcia i siedziska, a ręcznie także długość siedziska.

Volkswagen Amarok Auto dysponuje silnikiem 3.0 V6 generującym moment obrotowy o wartości 550 Nm i moc 165 kW/224 KM. Auto potrafi rozwinąć maksymalną
Volkswagen Amarok

Auto dysponuje silnikiem 3.0 V6 generującym moment obrotowy o wartości 550 Nm i moc 165 kW/224 KM. Auto potrafi rozwinąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h, a od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 s.

Fot. Volkswagen

W oczy rzuca się także nowa tablica rozdzielcza Amaroka. Jej strukturę uporządkowano według poziomych linii, poszczególne powierzchnie wyraźnie oddzielono. Liczne schowki w kabinie zwiększają jej praktyczność.

Wyświetlacz znajdujący się pomiędzy klasycznymi wskaźnikami o okrągłych tarczach w Amaroku Aventura jest kolorowy i wyświetla trójwymiarowy obraz. Za pomocą nowych, opcjonalnych łopatek przy kierownicy (seryjne w modelu Aventura) można sterować pracą 8-stopniowej automatycznej skrzyni biegów.

Wysoko na konsoli środkowej, czyli bezpośrednio w zasięgu wzroku kierowcy, znajduje się ekran nowego systemu multimedialnego. Dzięki takim funkcjom jak App Connect, Guide&Inform czy Car-Net można np. za pomocą interfejsu USB korzystać w samochodowym sprzęcie multimedialnym z aplikacji dostępnych na smartfonach, obsługując je na dotykowym ekranie Amaroka. Guide&Inform poszerza zakres działania nawigacji o aktualne informacje dostępne dzięki Internetowi, np. dotyczące bieżącej sytuacji na drodze. System nawigacyjny „Discover Media” wyposażono ponadto seryjnie w cyfrowy odbiór radiowy DAB+.

W autach z systemami multimedialnymi „Composition Media” oraz „Discover Media” jest też dostępny „Digital Voice Enhancement”. To urządzenie elektronicznie wzmacniające siłę głosu ułatwia podczas jazdy komunikację pomiędzy pasażerami. Mikrofon wzmacnia głos, dzięki czemu kierowca nie musi odwracać się do pasażerów czy tez mówić szczególnie głośno. To, co mówi kierowca pasażerowie zasiadający z tyłu słyszą w głośnikach umieszczonych w tylnej części kabiny.

Korzystanie z Amaroka ułatwia również system parkowania „Park Pilot” z kamerą „Rear View” znajdującą się z tyłu auta. Pedały ze stali szlachetnej (tylko w modelu Aventura) oraz czarne poszycie drzwi z kontrastowymi elementami w kolorze lakieru dopełniają estetycznego wyglądu wnętrza Amaroka. Na pokładzie auta są też klimatyzacja, Bluetooth i do nawet czterech gniazd z zasilaniem 12 V.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie