4/9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Gdy w 2011 roku Saab zakończył seryjną produkcję, wielu...

Gdy w 2011 roku Saab zakończył seryjną produkcję, wielu fanów marki było załamanych. Producent, który zawsze szedł pod prąd i mimo mocnego wpływu finansowego ze strony GM, zawsze robił wszystko po swojemu, po prostu przestał istnieć. Co prawda w 2013 roku z taśm produkcyjnych zjechało kilka egzemplarzy modelu 9-3, ale nie było to odrodzenie szwedzkiej marki, a jedynie ostatnie karty w jej historii. Mimo upadku, auta z gryfem na masce cieszą się sporym uznaniem i popularnością. Czy warto dziś sięgnąć po używanego Saaba 9-3 II?

Fot. Materiały producenta

Zobacz również

Nissan Juke Hybrid. Jak się sprawdza podczas jazdy? Ile kosztuje?

Nissan Juke Hybrid. Jak się sprawdza podczas jazdy? Ile kosztuje?

„Bezpieczeństwo w ruchu drogowym dla każdego”. Nowy projekt GITD dla seniorów

„Bezpieczeństwo w ruchu drogowym dla każdego”. Nowy projekt GITD dla seniorów

Polecamy

DS7 po liftingu. Najmocniejszy napęd w historii

DS7 po liftingu. Najmocniejszy napęd w historii

Kamerki samochodowe - najpopularniejsze modele. Podpowiadamy, czy warto kupić

Kamerki samochodowe - najpopularniejsze modele. Podpowiadamy, czy warto kupić

Analitycy przewidują lekki spadek cen

Analitycy przewidują lekki spadek cen

Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie