4/9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Gdy w 2011 roku Saab zakończył seryjną produkcję, wielu...

Gdy w 2011 roku Saab zakończył seryjną produkcję, wielu fanów marki było załamanych. Producent, który zawsze szedł pod prąd i mimo mocnego wpływu finansowego ze strony GM, zawsze robił wszystko po swojemu, po prostu przestał istnieć. Co prawda w 2013 roku z taśm produkcyjnych zjechało kilka egzemplarzy modelu 9-3, ale nie było to odrodzenie szwedzkiej marki, a jedynie ostatnie karty w jej historii. Mimo upadku, auta z gryfem na masce cieszą się sporym uznaniem i popularnością. Czy warto dziś sięgnąć po używanego Saaba 9-3 II?

Fot. Materiały producenta

Zobacz również

Inspekcja Transportu Drogowego. Podkarpacie z nowym oddziałem ITD

Inspekcja Transportu Drogowego. Podkarpacie z nowym oddziałem ITD

Master Truck Show 2022. ITD na motoryzacyjnym show - zobacz zdjęcia

Master Truck Show 2022. ITD na motoryzacyjnym show - zobacz zdjęcia

Polecamy

Import aut. Duży spadek. Coraz mniej samochodów z Niemiec

Import aut. Duży spadek. Coraz mniej samochodów z Niemiec

Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Ile pali?

Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Ile pali?

Rynek części motoryzacyjnych. Jak radzi sobie podczas kryzysu?

Rynek części motoryzacyjnych. Jak radzi sobie podczas kryzysu?

Dodaj ogłoszenie