Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Usterki silnika cz.1

(JGK)
Silnik to bez wątpienia najważniejszy element samochodu. W nowoczesnych jednostkach usterki zdarzają się rzadko, jednak, gdy już coś się przytrafi, to naprawa przeważnie jest kosztowna.
Usterki silnika cz.1

Silnik to bez wątpienia najważniejszy element samochodu. W nowoczesnych jednostkach usterki zdarzają się rzadko, jednak, gdy już coś się przytrafi, to naprawa przeważnie jest kosztowna.**Pasek rozrządu
- jest elementem napędzającym wałek rozrządu, który steruje pracą zaworów. Przenosi napęd na wałek z wału korbowego. Gdy pasek pęknie zawory nie pracują i niemal zawsze dochodzi do uszkodzenia zaworów, tłoków i głowicy.
Pasek zębaty
- służy do napędu alternatora, pompy wodnej, agregatu klimatyzatora. Aby urządzenia te funkcjonowały poprawnie należy co jakiś czas sprawdzać stan paska i jego napięcia. Ważne jest to głównie w samochodach wyposażonych nie w pasek zębaty, ale w pasek klinowy.
Alternator**
- zapewnia dostawy prądu do wszystkich urządzeń samochodu. Gdy ulegnie uszkodzeniu przeważnie dochodzi do wyładowania akumulatora i przymusowego postoju. Njczęściej dochodzi do zużycia szczotek, których wymiana nie jest kosztowna.
Przeczytaj też: Usterki silnika cz.2

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty