Ulepszona Skoda Yeti już jesienią na drogach - zobacz zdjęcia

redakcja.regiomoto
Skoda Yeti po liftingu w wersji terenowej
Skoda Yeti po liftingu w wersji terenowej
Kompaktowy SUV Skody będzie miał ładniejsze nadwozie, światła dzienne w technologii LED, dwie linie stylistyczne i system Haldex piątej generacji. Premierę Yeti po liftingu zaplanowano na wrześniowy salon we Frankfurcie.
Skoda Yeti po liftingu w wersji terenowej
Skoda Yeti po liftingu w wersji terenowej

Produkowana od 2009 r. Skoda Yeti to pierwszy SUV w ofercie czeskiej marki. Z zewnątrz największe zmiany widać z przodu auta. Zmodyfikowano osłonę chłodnicy i przednie reflektory, które w wersji z bi-ksenonami będą uzupełnione o światła dzienne w technologii LED.

Zmodernizowana Skoda Yeti będzie dostępna w dwóch liniach stylistycznych - miejskiej i terenowej. Ta pierwsza będzie posiadała zderzaki i osłony w kolorze nadwozia. W tej drugiej będą one czarne, a dodatkowo układ ESP będzie dostosowany do jazdy po nieutwardzonych drogach. Pojawi się w niej też czujnik ciśnienia powietrza w oponach.

Zobacz też: Testujemy: Skoda Yeti 2.0 TDI - SUV dobry nie tylko do miasta

Skoda Yeti będzie miała też ładniejsze wnętrze - trójramienną kierownicę i nowe wzory tapicerki oraz elementy dekoracyjne na desce rozdzielczej. Auto będzie można też wyposażyć w kamerę cofania, systemy wspomagania parkowania równoległego i prostopadłego oraz bezkluczykowego dostępu do samochodu - KESSY.

Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć Skody Yeti po liftingu

Skoda Yeti po liftingu w wersji miejskiej
Skoda Yeti po liftingu w wersji miejskiej

W kabinie Skody Yeti nadal będzie pięć miejsc i bagażnik o pojemności od 405 do 1760 l. W tylnym rzędzie nadal będą trzy niezależne siedzenia. Po wyjęciu środkowego, dwie osoby mogą tam podróżować w naprawdę komfortowych warunkach. W bagażniku można będzie znaleźć wyjmowaną latarkę diodową oraz dwustronną matę wykończoną eleganckim lub odpornym na zabrudzenia materiałem, pod siedzeniem kierowcy pojawiło się miejsce na kamizelkę odblaskową, a w drzwiach – pojemnik na śmieci.

Do wyboru będą czterocylindrowe silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem. W gamie jednostek benzynowych będą to silniki 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 122 KM i 1.8 TSI 160 KM. Wśród silników Diesla do wyboru będą 1.6 TDI 105 KM i 2.0 TDI 140 oraz 170 KM. Oprócz manualnej skrzyni o pięciu lub sześciu biegach Skoda Yeti będzie dostępna m.in. z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG o sześciu lub siedmiu przełożeniach.

Yeti - tak jak teraz - będzie oferowana w wersji z napędem na przód i na cztery koła. Za przeniesienie momentu obrotowego na obie osie będzie odpowiadał system Haldex piątej generacji, który nawet, gdy preferowana jest przednia oś, część momentu kieruje na tył.

Od momentu debiutu na drogi wyjechało ponad 263 tys. sztuk Skody Yeti.

(DKO)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty