Układanka

(mp)
Im samochód ma prostszą konstrukcję, tym łatwiej go naprawić. Okazuje się, że nowoczesne auto nie musi być nadmiernie skomplikowane.

Im samochód ma prostszą konstrukcję, tym łatwiej go naprawić. Okazuje się, że nowoczesne auto nie musi być nadmiernie skomplikowane.

Fot. Toyota
Fot. Toyota

 

W ciągu pięciu godzin trzech brytyjskich mechaników nie należących do żadnego z autoryzowanych serwisów Toyoty rozebrało model Aygo na podstawowe części i podzespoły. Co ciekawe - korzystali jedynie ze standardowych narzędzi, a

Fot. Toyota
Fot. Toyota

żaden z nich nie miał wcześniej do czynienia z tym modelem.

 

Toyota Aygo należy do produkowanych w Czechach trojaczków. Jej rodzeństwo to Citroen C1 i Peugeot 107. Samochody mają wspólną płytę podłogową, wiele elementów nadwozia i te same jednostki napędowe: benzynową 1,0 l/68 KM i wysokoprężną 1,4 l/54 KM. W Polsce oferowany jest na razie jedynie Citroen C1 z silnikiem 1,0 l.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie