Insignia będzie produkowana w zakładach w Russelsheim, czyli jednej z najnowocześniejszych
fabryk na świecie. "Dynamiczne osiągi to jedna z podstawowych cech marki Opel. W modelu Insignia widać to w zaawansowanej technologii napędu, bezpieczeństwie aktywnym i współpracy na linii kierowca-samochód. Poziom komfortu i przyjaznego dla środowiska charakteru tego auta nie ma sobie równych nawet wśród znacznie droższych konkurentów" - mówi Alain Visser, dyrektor ds. marketingu w General Motors Europe. Dzięki modelowi Insignia Opel kontynuuje swoją strategię udostępniania klientom nowoczesnych technologii za przystępną cenę.
Jeśli chodzi o design nowego samochodu, Visser podpowiada: "Wystarczy jedno uważne spojrzenie na nasz przełomowy model koncepcyjny GTC, aby domyślić się, jak fascynujący będzie nowy język stylistyki Opla".
Historia modeli Opla klasy średniej sięga lat siedemdziesiątych, kiedy na rynku pojawiła się Ascona. Jej trzy generacje znalazły w sumie 4,4 mln nabywców. W 1988 roku zastąpiła ją Vectra, która także doczekała się trzech generacji, a modele te zakupiło dotąd niemal 5,5 mln klientów.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?