Udoskonalona Alfa Romeo Giulietta 2014. Zobacz zdjęcia

maciej.mitula
Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14
Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14
Podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie włoski producent zaprezentuje odświeżoną stylistycznie, wyposażoną w nowe jednostki napędowe i technologie Alfę Romeo Giuliette.
Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14
Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14

Wizerunkowemu odświeżeniu przedniej części pojazdu służy nowy wygląd atrapy chłodnicy i chromowana oprawa lamp przeciwmgielnych. Reflektory zostały wyposażone są w światła LED do jazdy dziennej (DRL) oraz wyłącznik zmierzchowy. Kształt okien bocznych podkreśla dynamizm i płynność bryły karoserii, również za sprawą ukrytych klamek drzwi tylnych. 

Do gamy jednostek napędowych dołącza Turbodiesel 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM. System wtryskowy drugiej generacji MultiJet optymalizuje procesy spalania we wszystkich warunkach eksploatacji, powodując jednocześnie spadek poziomu zużycia paliwa i ogólnej głośności pracy silnika. Zastosowanie niewielkiej turbosprężarki pozwala osiągnąć 380 Nm przy 1750 obr/min. 

Kliknij, aby przejść do galerii zdjeć

Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14
Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14

Sercem jednostki 2.0 JTDM 2 jest system wtryskowy Common Rail trzeciej generacji, oparty o innowacyjne wtryskiwacze, zdolne do precyzyjnego wtrysku paliwa w krótkich i elastycznych odstępach czasowych dzięki specjalnie zestrojonym zaworom elektrohydraulicznym. Umożliwia to wykonanie nawet 8 wtrysków paliwa podczas jednego cyklu pracy.

Alfa Romeo Giulietta MY 2014 to jedna z najbezpieczniejszych konstrukcji w swej kategorii. Każda wersja posiada cały szereg standardowych elementów bezpieczeństwa, w tym sześć poduszek powietrznych, ESP, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi (na fotelach przednich), aktywne zagłówki oraz tzw. trzecią ścieżkę absorpcji w celu skutecznej ochrony przedziału pasażerskiego.

Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć

Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14
Nowa Alfa Romeo Giulietta MY 14

We wnętrzu uwagę zwracają nowe boczki drzwiowe wraz z klamkami oraz dekoracyjne wstawki konsoli centralnej i tablicy przyrządów. Wszystkie elementy pokryto jednolitym, rysoodpornym lakierem, zachowując homogeniczność kolorystyki i materiałów wykończeniowych. Sportowa linia znajduje odbicie w nowym designie kierownicy oraz przeszyciami w kolorze czarnym, białym lub czerwonym (w zależności od wersji modelowej) oraz w pokryciu siedzeń ze szlachetnej skóry. Po otwarciu klapy tylnej zauważyć można nowe, czarne wykończenie obejmujące całość przestrzeni bagażowej (podłogi, burt i oparć kanapy). Całości zmian w Alfie Romeo Giuliettcie MY 2014 dopełnia skrytka po lewej stronie kolumny kierowniczej, dodatkowy schowek na desce rozdzielczej przed pasażerem oraz wygodniejsza lokalizacja portu USB - obok selektora DNA „u stóp" konsoli środkowej. 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie