Tylko stały rozwój

Redakcja
Fot. Nissan Zaborowski
Fot. Nissan Zaborowski
O historii firmy opowiada Paweł Wilczek, dyrektor sprzedaży firmy Nissan Zaborowski.

Firma Zaborowski to ponad 20-letnia tradycja w motoryzacyjnym businessie. Rozpoczęła swoją działalność w roku 1990 z siedzibą przy ulicy Bokserskiej 4. Tam świadczone były usługi serwisowe oraz sprzedawano części do samochodów BMW i Volvo.

Szybki rozwój firmy zaowocował podpisaniem w 1995 roku umowy dealerskiej z Volvo Auto Polska, która upoważniała nas do kompleksowej obsługi klientów tej marki, łącznie ze sprzedażą

Fot. Nissan Zaborowski
Fot. Nissan Zaborowski

nowych samochodów.

Rok później tj. w 1996 roku doszło do istotnego wydarzenia w historii firmy - podpisania umowy dealerskiej z firmą Nissan Poland Sp. z o.o. Umowa ta obejmowała sprzedaż samochodów, części i akcesoriów oraz świadczenia usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Firma Zaborowski jako autoryzowany dealer Nissana bardzo szybko zaistniała w ścisłej czołówce dealerów tej marki w Polsce i ciągle w niej jesteśmy.

Rynek szybko się zmieniał, oczekiwania klientów również, dynamicznie powiększała się gama samochodów Nissana oferowanych w Polsce. Byliśmy poniekąd zmuszeni i zdopingowani do zmiany lokalizacji firmy. Podjęliśmy ten trud ponieważ widzieliśmy cel inwestowania w przyszłość, zawsze mieliśmy plany trwałego istnienia na rynku i naszego rozwoju wraz z nim.

W październiku 1996 roku odbyło się oficjalne otwarcie nowoczesnego salonu sprzedaży samochodów przy ul. Puławskiej 276. Był to nowy impuls w naszej działalności podnoszący znacząco standard oferowanych usług.

To historia, a jakie macie obecne sukcesy?

PAWEŁ WILCZEK: W ciągu kilku kolejnych lat firma ugruntowała swoją silną pozycję na warszawskim rynku motoryzacyjnym. Spełniamy oczekiwania klientów, wychodzimy naprzeciw ich potrzebom, systematycznie poszerzamy naszą ofertę.

Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski

Staramy się nieustannie podnosić standard obsługi klienta, dlatego wprowadziliśmy wiele dodatkowych usług m.in. w październiku 2005 zostało oddane do użytku najnowocześniejsze centrum blacharsko lakiernicze z zastosowaniem technologii proekologicznej, prowadzimy wynajem samochodów, samochody zastępcze, sprzedaż samochodów używa- nych, sprzedaż samochodów w systemie "trade in", tj. przyjmowanie w rozliczeniu samochodów używanych przy zakupie nowych. Firma przygotowała kompleksową obsługę w zakresie ubezpieczeń i możliwości finansowania zakupu samochodów, takich jak leasing czy kredyt.

Czy to już koniec Waszych inwestycji?

W kwietniu 2003 zakończyliśmy rozbudowę salonu przy Puławskiej 276 o nowoczesny obiekt o powierzchni 2500 m2, który został wykonany w standardzie, odpowiednim dla najwyższej jakości napraw i obsługi. Obiekt mieści biuro obsługi klienta, stację obsługi samochodów z 12 stanowiskami wyposażonymi w najnowocześniejsze urządzenia niezbędne do profesjonalnej obsługi i naprawy samochodów, dwukondygnacyjny magazyn części zamiennych, ścieżkę diagnostyczną, serwis ogumienia, myjnię oraz podziemny parking dla 40 samochodów.

Na okres trwania naprawy samochodu klienci mogą na życzenie skorzystać z auta zastępczego. W październiku 2003 po zakończeniu współpracy z Volvo Auto Polska, część salonu samochodowego dostosowana została na potrzeby ekspozycji samochodów 4x4 Off Road Nissana.

Czy macie poczucie, że odnieśliście sukces rynkowy?

Głównym celem firmy Zaborowski jest zapewnienie możliwie maksymalnego poziomu zadowolenia klientów z naszych usług. Zdajemy sobie sprawę, że działamy w segmencie towaru drogiego, który zawsze wywołuje emocje i jest często symbolem realizacji wieloletnich pragnień klientów.

Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski

Rozumiemy to i szanujemy.

W styczniu 2004 firma Zaborowski uzyskała certyfikat jakości, który potwierdza zgodność systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy ISO 9001:2000 w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisu samochodowego, sprzedaży części zamiennych i akcesoriów.

Czy Waszą sprawną działalnością techniczno-serwisową pozyskujecie klientów?

Zdecydowanie tak. Dysponujemy dużym, dwupoziomowym magazynem części zamiennych, kontrolujemy stany magazynowe dzięki stałemu połączeniu komputerowemu z magazynem centralnym w Amsterdamie. Dysponujemy również informacją o stanach magazynowych innych dealerów.

Prowadzimy magazyn depozytowy, w którym przechowujemy opony klientów. Nasz serwis T&T to nowoczesny obiekt o powierzchni 500 m2 na której zlokalizowano 8 podnośników, wydzielono stanowisko napraw silników i skrzyń biegów, stanowisko diagnostyki komputerowej, wulkanizację, myjnię i ścieżkę diagnostyczną. Wyposażenie dostarczyły nam takie firmy jak: Beissbarth, Zippo, Romeico itp. Wszystko to z myślą o jak najlepszym diagnozowaniu i naprawianiu samochodów klientów. Dobry sprzęt i sprawni mechanicy to nasza recepta na sukces. Większość napraw jest wykonywanych w ciągu jednego dnia (drobne usterki niejednokrotnie usuwane są od ręki), a w razie naprawy wymagającej dostawy części nieosiągalnych w kraju klient otrzymuje auto zastępcze. Staramy się aby każdy samochód w którym wykonywany jest przegląd opuszczał naszą stację umyty.

Ilość klientów w serwisie mechanicznym: w 2007 roku średnia to 1150 otwartych zleceń miesięcznie, w tym roku podobnie.

Serwis blacharsko lakierniczy - ilość otwartych zleceń: rok 2007 - średnio 154 zlecenia miesięcznie, rok 2008 styczeń-sierpień - średnio 183 zlecenia miesięcznie.

Obsługujemy tez samochody Nissan i Infiniti z rynku amerykańskiego (mamy do tego oprogramowanie oraz odpowiednią dokumentację).

Bardzo profesjonalnie przeszkolona kadra naszych pracowników (50 osób) jest gwarantem sukcesu i dalszego rozwoju firmy. W przyszłość patrzymy optymistycznie.

Rozmawiał: Wiesław Litewski

Godziny pracy:

- Salon i Komis

poniedziałek - piątek: 9.00-19.00

sobota: 10.00 - 14.00

- Serwis mechaniczny i Części

poniedziałek - piątek: 7.00-21.00

sobota: 8.00 - 14.00

- Serwis blacharsko-lakierniczy

poniedziałek - piątek: 8.00-19.00

sobota: 8.00 - 14.00

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

kup najtaniej

4F

4F Męska Granatowa H4Z22 Kumn004

379,99 zł

kup najtaniej

Salomon

Salomon Icon Lt Access White 21/22

299,00 zł

kup najtaniej

Giro

Giro Avera Mat Graphite Rockpool

342,96 zł

kup najtaniej

Tempish

Tempish Volt S

319,99 zł
Materiały promocyjne partnera

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie