TVM – telewizja motoryzacyjna

MT
Moto – Profil po raz kolejny wchodzi na rynek z nowatorskim pomysłem wzbogacającym i tak atrakcyjną, a przede wszystkim skuteczną strategię merketingową. Mowa o kampanii promocyjno-reklamowej TVM – telewizja motoryzacyjna, która już teraz spotkała się z ogromnym zainteresowaniem.

Moto - Profil po raz kolejny wchodzi na rynek z nowatorskim pomysłem wzbogacającym i tak atrakcyjną, a przede wszystkim skuteczną strategię merketingową. Mowa o kampanii promocyjno-reklamowej TVM - telewizja motoryzacyjna, która już teraz spotkała się z ogromnym zainteresowaniem.

Projekt TVM polega na zlokalizowaniu w 200 sklepach i hurtowniach motoryzacyjnych w Polsce standów z wbudowanymi monitorami LCD 19"", na których emitowane są reklamy produktów i usług kierowanych do mechaników oraz kierowców. Mimo, że to dopiero początek kampanii, w punktach, w których działa telewizja motoryzacyjna, już teraz notuje się dużo większą sprzedaż reklamowanych produktów.

TVM – telewizja motoryzacyjna

Dzięki wykorzystywaniu standów TVM w zauważalny sposób rośnie prestiż oraz rozpoznawalność reklamowanych marek. Dzieje się tak, bowiem obecnie krótka reklama telewizyjna zapewnia największą skuteczność. Kolejną zaletą jest kwestia finansowa.

Projekt TVM gwarantuje bardzo niski koszt dotarcia do odbiorcy, zaledwie kilku groszy na osobę, w połączeniu z szerokim oddziaływaniem reklamy, na 250 tys. odbiorców na miesiąc. Koszt emisji spotu w ponad 200 punktach jest porównywalny z ceną reklamy w tytule prasy branżowej. Nie sposób jednak nawet porównywać ich wielkości i skuteczności oddziaływania. Wszystko to przemawia na korzyść przekazu wizualnego, docierającego zarówno do mechaników samochodowych jak i kierowców.

Naturalnie, podstawową funkcją reklamy jest doprowadzenie do jak największej ilości sprzedaży reklamowanego produktu lub usługi. Dzięki kampanii promocyjnej TVM hurtownie i sklepy motoryzacyjne mogą liczyć na taki właśnie wzrost. Według badań Pentor Research International zastosowanie ekranów wizyjnych w kampanii reklamowej przynosi średnio 25 procentowy wzrost sprzedaży reklamowanych produktów! To jednoczesne podniesienie sprzedaży o blisko jedną czwartą, tylko przez wprowadzenie standów z monitorami. Takie są fakty. Nie na darmo w końcu mówi się że "reklama jest dźwignią handlu". W tym wypadku mamy do czynienia nie z dźwignią, ale z prawdziwą katapultą.

Na koniec kilka danych charakteryzujących projekt TVM telewizja motoryzacyjna. Spoty reklamowe w telewizji motoryzacyjnej emitowane są przez miesiąc. Ich czas trwania to maksymalnie 30 sekund. Aby reklama była prawidłowo zapamiętana częstotliwość jej emisji wynosi co najmniej 15 razy na godzinę. To bardzo ważne, bo tak naprawdę reklama jest skuteczna lub nie dzięki częstotliwości jej emitowania. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Paliwo na stacjach będzie tańsze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty