W nowym trzyletnim planie, nazwanym Value-Up, podjęte zostały zobowiązania dotyczące utrzymania dynamiki wzrostu, osiągania zyskowności, jak również realizowania zwrotu z inwestycji. Podstawowymi założeniami są osiągnięcie do końca roku obrachunkowego 2007 rocznej, ogólnoświatowej sprzedaży samochodów w wysokości 4,2 miliona sztuk oraz utrzymanie marży zysku operacyjnego na poziomie czołówki światowych producentów samochodów.
Dzięki NISSAN Value-Up firma rozszerzy swą obecność na świecie. Zakłada się, że w skali globalnej marka Infiniti zajmie pozycję najlepszej marki w segmencie samochodów luksusowych. Ogółem, na rynki całego świata wejdzie 28 modeli Nissana i Infiniti, stanowiąc wsparcie dla strategii ekspansji geograficznej.
Jeszcze kilka lat temu Nissan był w poważnych tarapatach finansowych. Sytuację uzdrowił wezwany na pomoc Carlos Ghosn, nazywany "cudotwócą". Czy zrealizuje swój nowy plan? Trudno ocenić. Każda firma samochodowa snuje plany światowej ekspansji.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?