
W nowym trzyletnim planie, nazwanym Value-Up, podjęte zostały zobowiązania dotyczące utrzymania dynamiki wzrostu, osiągania zyskowności, jak również realizowania zwrotu z inwestycji. Podstawowymi założeniami są osiągnięcie do końca roku obrachunkowego 2007 rocznej, ogólnoświatowej sprzedaży samochodów w wysokości 4,2 miliona sztuk oraz utrzymanie marży zysku operacyjnego na poziomie czołówki światowych producentów samochodów.
Dzięki NISSAN Value-Up firma rozszerzy swą obecność na świecie. Zakłada się, że w skali globalnej marka Infiniti zajmie pozycję najlepszej marki w segmencie samochodów luksusowych. Ogółem, na rynki całego świata wejdzie 28 modeli Nissana i Infiniti, stanowiąc wsparcie dla strategii ekspansji geograficznej.
Jeszcze kilka lat temu Nissan był w poważnych tarapatach finansowych. Sytuację uzdrowił wezwany na pomoc Carlos Ghosn, nazywany "cudotwócą". Czy zrealizuje swój nowy plan? Trudno ocenić. Każda firma samochodowa snuje plany światowej ekspansji.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Nowa żona Ronaldo: czwarta i młodsza od niego o 14 lat. Takie było ich wesele [WIDEO]
- Nowy "Znachor" to najlepsza ekranizacja w historii? Tym się różni od starego klasyka
- Trzyosobowa rodzina zginęła w wypadku na A1. Wiadomo, z jaką prędkością pędziło auto
- Piknik w towarzystwie... niedźwiedzia. To nagranie robi furorę w sieci