Trzyletni plan Nissana

(rp)
fot. Nissan
fot. Nissan
Carlos Ghosn - Prezes i Dyrektor Generalny Nissana, poinformował o nowym trzyletnim biznes planie, którego realizacja rozpocznie się w kwietniu 2005 roku.

 

fot. Nissan
fot. Nissan

W nowym trzyletnim planie, nazwanym Value-Up, podjęte zostały zobowiązania dotyczące utrzymania dynamiki wzrostu, osiągania zyskowności, jak również realizowania zwrotu z inwestycji. Podstawowymi założeniami są osiągnięcie do końca roku obrachunkowego 2007 rocznej, ogólnoświatowej sprzedaży samochodów w wysokości 4,2 miliona sztuk oraz utrzymanie marży zysku operacyjnego na poziomie czołówki światowych producentów samochodów.

Dzięki NISSAN Value-Up firma rozszerzy swą obecność na świecie. Zakłada się, że w skali globalnej marka Infiniti zajmie pozycję najlepszej marki w segmencie samochodów luksusowych. Ogółem, na rynki całego świata wejdzie 28 modeli Nissana i Infiniti, stanowiąc wsparcie dla strategii ekspansji geograficznej.

 

Jeszcze kilka lat temu Nissan był w poważnych tarapatach finansowych. Sytuację uzdrowił wezwany na pomoc Carlos Ghosn, nazywany "cudotwócą". Czy zrealizuje swój nowy plan? Trudno ocenić. Każda firma samochodowa snuje plany światowej ekspansji.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty