
W 2012 roku wielkich zmian nie będzie, na pewno nie w silniku, ale delikatnie zmodyfikowany design powinien przyciągnąć więcej klientów spragnionych czysto sportowych kształtów.
Nowa Daytona posiada silnik trzycylindrowy o pojemności 675 cm3, który generuje 125 KM, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 72 Nm.
Jednostka napędowa posiada dwanaście zaworów. Konstruktorzy zamontowali z przodu widelec upside-down 41 mm, natomiast z tyłu użyto amortyzatora z możliwością regulacji. O ile inni producenci tradycyjnie korzystają z hamulców firmy Brembo, Triumph zdecydował się na zastosowanie hamulców marki Nissin.
Oprócz podstawowych barw jakie posiada Triumph Daytona, producent poszerzył swoją ofertę o dodatkowe dwa warianty: Phantom Black and Gold oraz Red Diablo.
Krótko mówiąc, pierwsza wersja jest pokryta czarnym lakierem, ale pewne elementy takie jak felgi są pokryte złotą barwą, natomiast druga wersja jest krwistoczerwona. Na pewno w obu wersjach pozostanie taka sama przednia szybka, która została lekko przyciemniona.
Fot. Triumph

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?