– Śmiało możemy powiedzieć, że przedstawienie Triggo jako międzynarodowego rozwiązania, którego koncepcja wywodzi się z Polski spotkało się ze świetnym przyjęciem na targach na CES. W tym miejscu chcielibyśmy podziękować brytyjskiemu Department of International Trade, które zaprosiło nas do prezentacji pojazdu na tak istotnym wydarzeniu – komentuje Adam Piekarski, CRO spółki Triggo.

Fot. Triggo
CES to najbardziej wpływowe i największe wydarzenie technologiczne na świecie. To tutaj nowe technologie i innowacje spotykają się z mediami, inwestorami oraz publicznością z USA i całego świata. Tegoroczna edycja odbywała się od 5 do 8 stycznia i gościła ponad 2200 wystawców. Wydarzenie przyciągnęło 40 tysięcy uczestników, w tym ponad 1,8 tysiąca przedstawicieli mediów. Podczas targów debiutowały niemal wszystkie nowości od globalnych graczy. Swoje premiery zaliczyły m.in. zmieniający kolor karoserii BMW, luksusowy elektryk Mercedesa EQXX, technologia bezprzewodowego prądu, czy humanoidalne roboty. Z kolei firma Sony zaprezentowała swój pomysł na motoryzację w XXI wieku i na CES przywiozła model samochodu VISION-S. Wśród tych premier pojawił się także najnowszy prototyp przedprodukcyjny Triggo, choć jeszcze pierwszego dnia wydarzenia pojazd miał oficjalny status zagubionego.