Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Toyota C-HR powstała, aby się wyróżniać, i to nie tylko na tle innych samochodów z segmentu crossoverów, lecz także spośród innych modeli Toyoty.
Toyota postanowiła uhonorować Karla Lagerfelda, słynnego projektanta związanego z marką Chanel. W ten sposób powstała limitowana edycja Toyoty C-HR, kompaktowego crossovera, którego łączy ze światem mody odważna, wyróżniająca się stylistyka.
Toyota C-HR otrzymała niedawno mocniejszy, 184-konny napęd hybrydowy. Ale japoński producent najwyraźniej nie powiedział ostatniego słowa. Według najnowszych pogłosek dział Gazoo Racing Toyoty pracuje nad sportową wersją crossovera. Model GR C-HR ma zadebiutować w najbliższych latach.
Przez lata Toyota produkowała wyjątkowo trwałe, ale równocześnie koszmarnie nudne samochody. Szukający ciekawego designu musieli wybierać auta innych marek. Wszystko zmieniło się, gdy w 2016 roku na rynek wszedł model C-HR.
Zmiana modelu następuje ostatnio w przypadku samochodów popularnych co 7 – 10 lat. Jeśli producent chce podkręcić zainteresowanie kierowców i tym samym wydłużyć żywot jakiegoś auta wówczas w nieco krótszym odstępie czasu decyduje się na jego kurację odświeżającą. Czy jednak trzy lata to już wystarczająco długi staż na rynku aby wprowadzać w - co istotne - wciąż bardzo chętnie kupowanym samochodzie zmiany? Tym bardziej, że jest ich sporo i nie dotyczą wyłącznie wyglądu.
Do salonów Toyoty wkracza nowa Toyota C-HR z odświeżonym designem nadwozia, unowocześnionym wnętrzem i wzbogaconą gamą napędów.