Najpopularniejszym samochodem hybrydowym Toyoty w Polsce jest kompaktowy Auris Hybrid, który utrzymuje się na wiodącej pozycji niemal od początku swojej obecności na polskim rynku. W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku Polacy kupili 2 789 egzemplarzy, o 47% więcej niż rok wcześniej. Auto dostępne jest w wersji hatchback oraz kombi (Touring Sports). Udział napędu hybrydowego w ogólnej sprzedaży tego modelu wzrósł z 27,5% w okresie od stycznia do września 2015 roku do niemal 35% w tym roku.
Drugie miejsce wśród najchętniej wybieranych modeli hybrydowych zajął RAV4 Hybrid, który zadebiutował w kwietniu tego roku. Do końca września z salonów wyjechało 1 536 egzemplarzy.
Yarisa Hybrid kupiło do tej pory 1057 klientów, o 34 % (270 egz.) więcej niż w pierwszych trzech kwartałach 2015 roku. Już 12,5% nowych Yarisów opuszczających salony w tym roku to hybrydy.