Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Toyota w czołówce najcenniejszych marek świata

ms
 
Coca-Cola pozostaje wciąż najcenniejszą marką świata - według rankingu 100 Top Global Brands, opracowanego przez agencję Interbrand i amerykański tygodnik "BusinessWeek". W tym roku Coca-Colę wyceniono na 67,39 mld dolarów, tj. o 4 proc. niżej niż w poprzednim rankingu. W porównaniu z ubiegłym rokiem cała pierwsza piątka się nie zmieniła. Uzupełniają ją kolejno: IBM, General Electric i Intel. Nokia jako jedyna europejska marka znalazła się w pierwszej dziesiątce najbardziej wartościowych: na ósmym miejscu. Do czołówki należą ponadto Disney, McDonald’s, Toyota
i Marlboro.
od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty