Coca-Cola pozostaje wciąż najcenniejszą marką świata - według rankingu 100 Top Global Brands, opracowanego przez agencję Interbrand i amerykański tygodnik "BusinessWeek". W tym roku Coca-Colę wyceniono na 67,39 mld dolarów, tj. o 4 proc. niżej niż w poprzednim rankingu. W porównaniu z ubiegłym rokiem cała pierwsza piątka się nie zmieniła. Uzupełniają ją kolejno: IBM, General Electric i Intel. Nokia jako jedyna europejska marka znalazła się w pierwszej dziesiątce najbardziej wartościowych: na ósmym miejscu. Do czołówki należą ponadto Disney, McDonald’s, Toyota i Marlboro. |
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera