Toyota w czołówce najcenniejszych marek świata

ms
 
Coca-Cola pozostaje wciąż najcenniejszą marką świata - według rankingu 100 Top Global Brands, opracowanego przez agencję Interbrand i amerykański tygodnik "BusinessWeek". W tym roku Coca-Colę wyceniono na 67,39 mld dolarów, tj. o 4 proc. niżej niż w poprzednim rankingu. W porównaniu z ubiegłym rokiem cała pierwsza piątka się nie zmieniła. Uzupełniają ją kolejno: IBM, General Electric i Intel. Nokia jako jedyna europejska marka znalazła się w pierwszej dziesiątce najbardziej wartościowych: na ósmym miejscu. Do czołówki należą ponadto Disney, McDonald’s, Toyota
i Marlboro.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie