3 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Izotermy Toyoty Proace są o 40% lżejsze od powszechnie...

Toyota Proace z fabryczną zabudową typu chłodnia. Mrozi, chłodzi, wjedzie do podziemnego garażu

Izotermy Toyoty Proace są o 40% lżejsze od powszechnie stosowanych na rynku – ich masa nie przekracza 115 kg. Dzięki temu samochód jest nie tylko bardziej praktyczny, ale zużywa też mniej paliwa. Moduły izolacji są wykonane z termoformowanych płyt ABS, które szczelnie łączą się ze sobą, blokując przenikanie ciepła szczelinami. Jednocześnie wykładzina na podłodze – gładka lub antypoślizgowa – tworzy coś w rodzaju wanny, którą można bezpiecznie myć myjką ciśnieniową.

Fot. Toyota

Zobacz również

Aluron Zawiercie i Jastrzębski Węgiel bliżej finału Plus Ligi

Aluron Zawiercie i Jastrzębski Węgiel bliżej finału Plus Ligi

Biedny Christiano Ronaldo. Dostanie od byłego klubu zaległych 10 "baniek"

Biedny Christiano Ronaldo. Dostanie od byłego klubu zaległych 10 "baniek"

Polecamy

Lekkie pojazdy elektryczne. Taka czeka nas przyszłość? Ekspert komentuje

Lekkie pojazdy elektryczne. Taka czeka nas przyszłość? Ekspert komentuje

Samochód używany. Wciąż rośnie liczba ofert sprzedaży aut na wtórnym rynku

Samochód używany. Wciąż rośnie liczba ofert sprzedaży aut na wtórnym rynku

Toyota 1.5 Dynamic Force (od 2019r.). Silnik na lata

Toyota 1.5 Dynamic Force (od 2019r.). Silnik na lata