Toyota liderem sprzedaży

(TSz)- Źródło Samar
Fot. Toyota: Najczęściej kupowanym modelem Toyoty pozostaje Yaris
Fot. Toyota: Najczęściej kupowanym modelem Toyoty pozostaje Yaris
Po raz pierwszy w swojej 17-letniej historii Toyota Motor Poland nieprzerwanie od stycznia jest liderem krajowego rankingu sprzedaży nowych samochodów osobowych.

 

Z wartością 29 426 sprzedanych aut (*) Toyota wyprzedza kolejną w klasyfikacji Skodę o ponad

Fot. Toyota: Najczęściej kupowanym modelem Toyoty pozostaje Yaris
Fot. Toyota: Najczęściej kupowanym modelem Toyoty pozostaje Yaris

3 tys. sztuk. Na uwagę zasługuje też fakt, iż jako jeden z nielicznych dystrybutorów z pierwszej dziesiątki rankingu japońska marka zachowała zeszłoroczny, wysoki udział w rosnącym rynku (12,2 proc.).

 

Najczęściej kupowanym modelem Toyoty pozostaje Yaris, który plasuje się na drugim miejscu w rankingu najczęściej kupowanych w Polsce aut. Jednocześnie warto zauważyć, że wynik Yarisa (10 115) gwarantuje mu wzrost względem poprzedniego roku o 26,7 proc., gdy cały segment B wzrósł jedynie o 13 proc..

 

Największy wzrost zainteresowania nowymi autami odnotował w tym roku segment 4x4 (przyrost względem roku 2006 o 57,5 proc.). Liderem sprzedaży w tej kategorii pozostaje RAV4 (przyrost 50 proc.).

 

Nowe modele w segmencie samochodów kompaktowych Auris/Corolla zanotowały wzrost sprzedaży o 30 proc. względem 2006 r.

 

* okres styczeń-październik bez wyników Lexusa, dane IBRM Samar

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty