W trzylitrowym Dieslu zwiększono moc do 190 KM (wcześniej 173 KM) i moment obrotowy, który obecnie wynosi 420 NM (poprzednio 10 NM mniej).
Według danych technicznych auto pomimo zwiększenia mocy zużywa średnio 8,1 l oleju napędowego na 100 km, co daje wynik lepszy od poprzednika o 0,3 l. Silnik spełnia europejskie normy emisji spalin Euro 5
Land Cruiser MY2011 będzie dostępny na Starym Kontynencie z opcjonalnym pakietem Executive, który obejmuje m.in. panoramiczne okno dachowe. Sprzedaż modelu z nową jednostką napędową rozpocznie się w grudniu 2010 roku.
**
Zobacz także:
**
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?