Toyota. Klasyczne auta powracają na tor

(ip)
Czwarta runda Motointegrator Classicauto Cup odbędzie się 10 września na nowym dla tej serii zawodów obiekcie. Kierowcy zmierzą się ze sobą na Autodromie Jastrząb, na linii startu pojawi się również zespół Toyota Team Classic.Fot. Toyota Team Classic
Czwarta runda Motointegrator Classicauto Cup odbędzie się 10 września na nowym dla tej serii zawodów obiekcie. Kierowcy zmierzą się ze sobą na Autodromie Jastrząb, na linii startu pojawi się również zespół Toyota Team Classic.Fot. Toyota Team Classic
Udostępnij:
Czwarta runda Motointegrator Classicauto Cup odbędzie się 10 września na nowym dla tej serii zawodów obiekcie. Kierowcy zmierzą się ze sobą na Autodromie Jastrząb, na linii startu pojawi się również zespół Toyota Team Classic.

Po wakacyjnej przerwie, w ramach przedostatniej rundy pucharu MMC odbędzie się również przedfinałowa odsłona Toyota Cup, która od pierwszych startów cieszy się wśród zawodników rekordową popularnością.

 - Już w pierwszej odsłonie Toyota Cup wzięło udział 23 zawodników, co stanowiło ponad 10 proc. wszystkich startujących w zawodach MMC. Wśród nich znalazł się nasz zespół w barwach Toyota Team Classic, który wystawił cztery modele Celica GT szóstej generacji - wyjaśnia Michał Horodeński, prezes Toyota Team Classic - Dla nas to przede wszystkim hobby, ale jako zespół chcemy przypomnieć i podtrzymać tradycje obecności marki Toyota w rajdach i wyścigach, dlatego angażujemy się w różne przedsięwzięcia z tym związane.

Motointegrator Classicauto Cup to obecnie największa w Polsce imprez rajdowo-wyścigowa, w której biorą udział kierowcy amatorzy z całego kraju. W tym roku starty odbywają się na torach w Ułężu, Białej Podlaskiej i Kielcach. Czwarta, przedostatnia eliminacja MCC rozegrana zostanie na nowym dla tej rundy obiekcie, Autodromie Jastrząb leżącym pomiędzy Radomiem i Szydłowcem. Organizatorzy zaplanowali 3- kilometrową trasę. Kierowcy będą mieli szansę przejechać ją pięciokrotnie.

- MCC to dobra i sprawdzona formuła dla kierowców amatorów dysponujących często ograniczonym budżetem, którzy chcą zmierzyć się z torem i czasem w bezpiecznych warunkach. W zawodach biorą udział samochody klasyczne i zabytkowe podzielone według wieku i klasy. Dodatkowo można współzawodniczyć w ramach tej samej marki, a sama impreza to doskonała okazja to spotkania fanów sportowych samochodów - dodaje Michał Horodeński.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie