Toyota i muzyka

(mp)
Fot. Toyota
Fot. Toyota
Aby zareklamować firmę można wykupić prawa do nazwy stadionu (Nissan), zostać mecenatem ekipy olimpijskiej (Mercedes-Benz) lub sponsorować wielką imprezę muzyczną. Tę ostatnią metodę wybrała Toyota.
Fot. Toyota
Fot. Toyota

 

Po raz kolejny Toyota Motor Corporation wyłoży pieniądze na MTV Asia Awards. To impreza, w trakcie której azjatyckim wykonawcom muzyki przyznawane są nagrody stacji telewizyjnej MTV. Widowisko transmitowane ma być w tym roku do ok. 180 mln domów w Korei, Chinach, Tajwanie, Filipinach, Indiach, Tajlandii, Malezji, Singapurze i Indonezji. Toyota, podobnie jak inni producenci samochodów angażujący się w sponsoring, liczy na obecność w mediach podczas przekazu telewizyjnego.

 

Reklama dźwignią handlu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty