Toyota i muzyka

(mp)
Fot. Toyota
Fot. Toyota
Aby zareklamować firmę można wykupić prawa do nazwy stadionu (Nissan), zostać mecenatem ekipy olimpijskiej (Mercedes-Benz) lub sponsorować wielką imprezę muzyczną. Tę ostatnią metodę wybrała Toyota.
Fot. Toyota
Fot. Toyota

 

Po raz kolejny Toyota Motor Corporation wyłoży pieniądze na MTV Asia Awards. To impreza, w trakcie której azjatyckim wykonawcom muzyki przyznawane są nagrody stacji telewizyjnej MTV. Widowisko transmitowane ma być w tym roku do ok. 180 mln domów w Korei, Chinach, Tajwanie, Filipinach, Indiach, Tajlandii, Malezji, Singapurze i Indonezji. Toyota, podobnie jak inni producenci samochodów angażujący się w sponsoring, liczy na obecność w mediach podczas przekazu telewizyjnego.

 

Reklama dźwignią handlu.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie