Toyota i muzyka

(mp)
Fot. Toyota
Fot. Toyota
Udostępnij:
Aby zareklamować firmę można wykupić prawa do nazwy stadionu (Nissan), zostać mecenatem ekipy olimpijskiej (Mercedes-Benz) lub sponsorować wielką imprezę muzyczną. Tę ostatnią metodę wybrała Toyota.
Fot. Toyota
Fot. Toyota

 

Po raz kolejny Toyota Motor Corporation wyłoży pieniądze na MTV Asia Awards. To impreza, w trakcie której azjatyckim wykonawcom muzyki przyznawane są nagrody stacji telewizyjnej MTV. Widowisko transmitowane ma być w tym roku do ok. 180 mln domów w Korei, Chinach, Tajwanie, Filipinach, Indiach, Tajlandii, Malezji, Singapurze i Indonezji. Toyota, podobnie jak inni producenci samochodów angażujący się w sponsoring, liczy na obecność w mediach podczas przekazu telewizyjnego.

 

Reklama dźwignią handlu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie