
Po raz kolejny Toyota Motor Corporation wyłoży pieniądze na MTV Asia Awards. To impreza, w trakcie której azjatyckim wykonawcom muzyki przyznawane są nagrody stacji telewizyjnej MTV. Widowisko transmitowane ma być w tym roku do ok. 180 mln domów w Korei, Chinach, Tajwanie, Filipinach, Indiach, Tajlandii, Malezji, Singapurze i Indonezji. Toyota, podobnie jak inni producenci samochodów angażujący się w sponsoring, liczy na obecność w mediach podczas przekazu telewizyjnego.
Reklama dźwignią handlu.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?