Aby zareklamować firmę można wykupić prawa do nazwy stadionu (Nissan), zostać mecenatem ekipy olimpijskiej (Mercedes-Benz) lub sponsorować wielką imprezę muzyczną. Tę ostatnią metodę wybrała Toyota.
Po raz kolejny Toyota Motor Corporation wyłoży pieniądze na MTV Asia Awards. To impreza, w trakcie której azjatyckim wykonawcom muzyki przyznawane są nagrody stacji telewizyjnej MTV. Widowisko transmitowane ma być w tym roku do ok. 180 mln domów w Korei, Chinach, Tajwanie, Filipinach, Indiach, Tajlandii, Malezji, Singapurze i Indonezji. Toyota, podobnie jak inni producenci samochodów angażujący się w sponsoring, liczy na obecność w mediach podczas przekazu telewizyjnego.
Reklama dźwignią handlu.
Wideo
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera