Produkowane będą dwie różne bazowe wersje Hiluxa. Toyota prognozuje, że większość klientów w Europie zdecyduje się na wariant z podwójną kabiną, (5,33 metra długości, 1,85 metra szerokości, 182 metra długości, rozstaw osi - 3085 metra), który został wyposażony w o wiele więcej systemów, niż poprzednia wersja. Kierowca będzie mógł m.in. dostosować zawieszenie do aktualnego podłoża.
Pod względem wyglądu auto zmieniło się dość znacząco. Inżynierowie Toyoty zadbali o wygląd, podobny do innych samochodów marki. Hilux jest wyposażony w LED-owe reflektory i ostre rysy pasa przedniego.
Centralne miejsce w mocno przeprojektowanym wnętrzu zajmuje 7-calowy wyświetlacz dotykowy, który służy do obsługi systemu multimedialnego.
Klienci będą mogli wybierać w zupełnie nowych silnikach. Dostępne będą trzy jednostki wysokoprężne (2.4 D-4D 150 KM 400 NM, 2.5 D-4D 103 KM 260 NM i 2.8 D-4D 177 KM 450 Nm) oraz jedna benzynowa (2.7 165 KM 245 Nm). Standardowo motory współpracują z 6-biegowymi skrzyniami manualnymi, ale opcjonalnie można je zestawić z 6-stopniowymi automatami. Również napęd na obie osie jest dostępny jako wyposażenie dodatkowe.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?